باز هم جنایتی دیگر از داعش روی خط رسانه ها رفت تا وحشیگری این گروه تروریستی قلب مسلمانان جهان را به درد آورد.در واقع سازمان تروریستی داعش در فیلمی که از سوزاندن خلبان اردنی منتشر کرده از فن آوریهای بالا و پیشرفته ای استفاده کرده که بار دیگر ثابت می کند حمایت غربی ها از آنها ادامه دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، باز هم جنایتی دیگر از داعش روی خط رسانه ها رفت تا وحشیگری این گروه تروریستی قلب مسلمانان جهان را به درد آورد.در واقع سازمان تروریستی داعش در فیلمی که از سوزاندن خلبان اردنی منتشر کرده از فن آوریهای بالا و پیشرفته ای استفاده کرده که بار دیگر ثابت می کند حمایت غربی ها از آنها ادامه دارد.

تصویری که روند سوزاندن معاذ الکساسبه را نشان می دهد و داعش با استفاده از خدمات ویژه تویتر و سایر سایت ها و شبکه های اجتماعی منتشر کرده، با استفاده از فن آوریهای پیشرفته ای تهیه شده که بار دیگر نشان می دهد پشتیبانی حامیان غربی از آنها ادامه دارد.

ردپای معاون صدام در سوزاندن خلبان اردنی/ چه کسانی از تروریست ها حمایت کردند؟

پس از انتشار وسیع این فیلم منزجر کننده و مراجعه هزاران کاربر به سایت های منتشر کننده آن، شبکه های اجتماعی برای وانمود کردن به عدم همکاری با داعش، فیلم را حذف کردند و این در حالی است که فایل این ویدئو در هزاران سایت دیگر کپی شده و در دسترس همگان قرار دارد.

اما در این میان نکته اینجاست که خستین کسانی که در برابر انتشار این فیلم جبهه گرفتند، نخستین حامیان گروه های تروریستی در سوریه بودند.به عنوان مثال، سفیر انگلیس در اردن با دیدن این فیلم تاکید کرد ه بود:  با این فیلم، همه جهان دید که دولت اسلامی چه کارهایی می کند!

این سخنان اما در حالی گفته شد که هنوز از یادها نرفته است که وقتی تروریست ها در سوریه قلب یک سرباز سوری رااز بدن در آورده و به دندان کشیدند،نخست وزیر انگلیس  با لبخند گفت: حتما او عصبانی بوده وگرنه به ندرت چنین رفتارهایی در جبهه مبارزان با دیکتاتوری دیده می شود!

حالا اما به تازگی نیز یکی از سران جریان سلفی افراطی اردن با اشاره به سوزاندن زنده خلبان اردنی به دست داعش تاکید کرد که معاون سابق صدام در پس پرده این اقدام وحشیانه قرار دارد.

به گزارش العالم،  "محمد الشلبی" ملقب به "ابوسیاف" از سران جریان سلفی افراطی درباره اقدام داعش در زنده سوزاندن زنده خلبان اردنی گفت: این اقدام هیچ ارتباطی به اسلام ندارد.وی  خاطرنشان کرد: کسی که در پشت چنین اقدام وحشیانه ای قرار دارد، "عزت الدوری" معاون سابق صدام است.

الشلبی اظهار داشت: افسران بعثی، سمت های حساسی در شورای مشورتی داعش دارند.محمد الشلبی، از سران جریان سلفی افراطی اردن و از حامیان برخی گروه های تروریستی فعال در سوریه است.
برچسب ها: وبگردی ، خلبان ، اردنی ، عراق ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.