روز سوم تست اتومبیل های مسابقات فرمول یک با موفقیت تیم سائوبر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تست پیش زمستانی فصل ۲۰۱۵ مسابقات فرمول یک با برگزاری روز سوم تست خرز به کار خود ادامه داد.این تست در اثر بارندگی شب قبل از آن در پیستی خیس برگزار شد و به دلیل سرمای هوا زمان زیادی طول کشید تا تیم ها از تایر های صاف استفاده کنند.

در تست همانند دو روز گذشته این تیم های استفاده کننده از موتورهای فراری بودند که در صدر جدول قرار گرفتند، اما برخلاف روز های قبل، ترتیب قرار گیری آن ها برعکس شده بود.
در این روز فلیپه نسر برزیلی، راننده جوان و تازه وارد تیم سائوبر در حالی که در اواسط این روز با اسپینش از پییست خارج شده بود، توانست سریع ترین زمان را برای خود و تیمش ثبت کند.

او در این روز موفق شد زمان ۱:۲۱٫۵۴۵ را ثبت کند که نسبت به سریع ترین زمان ثبت شده توسط سباستین وتل که دیروز به دست آمد تنها ۰٫۵ ثانیه اختلاف داشت.
کیمی رایکونن راننده فراری در این روز برای نخستین بار پشت خودروی جدید فراری نشت و توانست دومین زمان سریع را ثبت و با اختلاف ۲۳۲ هزارم ثانیه جلوتر از روزبرگ قرار گیرد.

مرسدس که در این مرحله بیش تر بر روی جلوگیری از خرابی پیشرانه تاکید کرده تا ثبت زمان های سریع، برنامه اش برای مدتی به دلیل بروز مشکل نشت آب در موتورش متوقف شد.
روزبرگ اما  پس از آن توانست با ۱۵۱ دور در این روز بیشترین دور را برای خود و مرسدس ثبت کند.پشت سر آن ها تیم های تورو روز و سائوبر با ثبت ۱۳۶ و ۱۰۸ دور در رده های بعدی قرار گرفتند.

مکلارن با ثبت ۳۲ دوردر این مرحله، روز بهتری را سپری کردند.آن ها در دو روز گذشته و به دلیل مشکلات پیشرانه جدید هوندا تنها موفق به ثبت ۱۲ دور شده بودند.آن ها این ۳۲ دور را قبل از ظهر ثبت کردند ولی پس از آن به دلیل مشکل کاهش فشار آب در پیشرانه هوندا از ادامه کار باز ماندند.

ردبول اما بر خلاف آن ها شروع خوبی نداشت و به دلیل تعوسض موتور زمان زیادی را از دست داد.آن ها در اواخر این مرحله توانستند در پیست حضور یابند و ۴۸ دور را ثبت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار