در اولین دوره از مسابقات لیگ قهرمانی باشگاه های كشور بانوان معلول و توانمند آسایشگاه كهریزك توانستد به مقام سومی این مسابقات دست یابند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران تیم 9 نفره بانوان معلول آسایشگاه كهریزك توانست در اولین دوره از مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور به مقام سومی دست یابد.
 
این مسابقات كه به میزبانی تهران در سالن 22 بهمن حكیمیه به انجام رسید ، شاهد حضور 80 ورزشكار در قالب 9 تیم از سراسر كشور بود .

در پایان این مارتن 4 روزه كه از 11 بهمن سال جاری آغاز شد ، تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) تهران به مقام قهرمانی رسید ، تیم هیأت ورزشی زنجان نیز دوم و تیم شایسته آسایشگاه خیریه كهریزك به مقام سومی دست یافتند .

گفتنی است:  2 سال پیش چند تن از بانوان و آقایان ورزشكار آسایشگاه در قالب نام و اعضاء تیم تهران در مسابقات كشوری شركت كرده بودند كه به مقام دوم دست یافتند . امسال نیز با تدابیر انجام شده ورزشكاران این مجموعه با نام مستقل آسایشگاه كهریزك در این مسابقات شركت كرده و علاوه بر بانوان كه دارای مقام شدند ، بازیكنان بوچیای آقایان در قالب 2 تیم ،  به مقام دوم و سوم كشوری دست یافتند .

اعضاء تیم بانوان معلول آسایشگاه كهریزك بدین شكل است :
1- ظریفه احمدی كلاسBC2   2- زینب طالبی كلاس BC4  3-جمیله فلاح كلاس BC4     
4-رویا حسنی كلاس BC2    5-مهناز فتحی كلاس BC2        6-زهراخانگی كلاس BC1     
7-نجمه پسركلو كلاس BC3  8-زهرا شاملو كلاس BC3   9-الهام كشمند  كلاس BC1     
-    همراهان كادر فنی : زهرا بختیاری – زهرا محمدپور – لیلا علی بیگی  
-    سرپرست : محبوبه زیارتی  
-    مسئول ورزش و سرمربی : امیر برزگر
       
 انتهای پیام/
برچسب ها: لیگ ، قهرمانی ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار