مهم ترین عناوین خبری گروه "وبگردی" که در روز پنج شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: پدری که به خاطر عکس برهنه شدن دخترش خود کشی کرد، میلیون‌ها نفری که گفتند «من شارلی‌ام» کجا رفتند؟، زنی که 3600سال پیش جراحی‌مغز شده بود +عکس و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "وبگردی" که در روز پنج شنبه منتشر شده است به شرح زير است:

پدری که به خاطر عکس برهنه شدن دخترش خود کشی کرد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/15/2946061_708.jpg
لوردانا چیرو" مدل اهل رومانی یک برند معروف با نام " پلی بوی" که خود را برای عکس های این مجله برهنه کرده بود، موجب خود کشی پدرش شد.

میلیون‌ها نفری که گفتند «من شارلی‌ام» کجا رفتند؟

نویسنده معروف برزیلی از تبعیض میان حمایت قربانیان تروریسم در اروپا و خاورمیانه انتقاد کرد.

زنی که 3600سال پیش جراحی‌مغز شده بود +عکس
باستان‌شناسان چینی پس از کشف جسد مومیایی شده یک زن که 3600 سال پیش می‌زیست در جریان تحقیق و آزمایش پی بردند که این زن 40 ساله تحت عمل جراحی مغز قرار داشته است.

علت حمایت قاطع اسپانیا از علی بن حسینِ اردنی
شاهزاده اردنی پشت سر خود حمایت کشورهای مهمی را ثبت کرده از آن جمله می توان به فرانسه، آلمان، ژاپن، عربستان، قطر، نیجریه، آفریقای جنوبی، اتریش، آمریکا و آرژانتین اشاره کرد.

پاسپورت‌هایی که به قیمت جان انسان‌ها تمام می‌شود+ تصاویر(+18)
اوج تصفیه های خونین در شهرهای رقه و دیرالزور است که دست کم 60 نفر کشته شده اند که همگی خلیجی بوده و تنها 40 نفر، از اتباع عربستان سعودی بوده اند. جالب این جاست که جرم اعلام شده برای همه این افراد، صرفا تقاضای بازگشت به موطن خود بوده است.

نقش بی جایگزین "زنان" در انقلاب
حضرت آیت الله خامنه ای از خانواده و زن به عنوان یکی از مسائل درجه یک کشور یاد کردند و افزودند: زنان یک نقش موثر و بی جایگزین داشتند که اگر زنان در این اجتماعات (انقلاب) نبودند، بلاشک این اجتماعات عظیم و این تظاهرات عظیم، آن اثر را نمی بخشید.

صحنه‌هایی دلخراش از قتل و عام ایزدی ها +عکس
مسؤولین پیشمرگه در سنجار (شنگال) در استان نینوا از کشف یک گور دسته جمعی کُردهای ایزدی در منطقه‌ای واقع در سنونی خبر دادند. بقایای ۲۵ مرد، زن و کودک در این گور دسته جمعی یافت شده است که به دست تروریست‌های داعش اعدام شده‌اند.

"زنان" داعشی چگونه آموزش می بینند؟

يكي از خواهران دو قلوی سوماليايي الاصل كه به منظور ازدواج با تروريست ها در سوريه از منزل خود در منچستر در شمال انگليس فرار كرده است، عكس هايي را هنگام آموزش استفاده و حمل سلاح و به گفته خود " دفاع از خويش" در پايگاه اجتماعي توييتر منتشر كرد.

راهی دیگر برای مبارزه با چاقی/بخورید،زود سیر شوید
پژوهشگران به منظور مبارزه با چاقی مفرط در اروپا غذاهایی را درست کرده‌اند که با خوردن کمتر، احساس سیری طولانی‌تر ایجاد می‌شود.

سخت‌ترین کشورها برای اخذ گواهینامه
گرفتن گواهینامه رانندگی در هر کشوری بنا بر مقتضیات آن کشور فرق می کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار