معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در ایام دهه فجر، 140 گلزار شهدا ساماندهی شده در سراسر کشور با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران افتتاح می‌شود.

 حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن مؤذن، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا در دهه فجر، اظهار کرد: در اولین پنج‌شنبه ایام دهه مبارک فجر، 18 هزار گلزار شهید با حضور خوانده شهدا غبارروبی و عطرافشاری می‌شود.
 
وی افتتاح 11 حسینیه شهید و تجلیل از خانواده، جانبازان و شهدا را از اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران در ایام فجر دانست.
 
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اجرای طرح سپاس در بنیاد شهید افزود: دیدار با 22 هزار خانواده معظم شهدا و ایثارگر در طرح سپاس برنامه‌ریزی شده است.
 
لازم به ذکر است، مراسم بزرگداشت شهدا به مناسبت دهه فجر در چهار گلزار شهدا، بهشت زهرا، در تهران تحت عنوان بزرگداشت شهدای پیروان ادیان الهی / را در کرمان، بزرگداشت شهدای روستاها و شهرستان سردشت تحت عنوان بزرگداشت شهدای اهل سنت انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: شهدا ، گلزار ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار