سرمربی تیم ملی جودو گفت: افرادی که بدون دلیل در انتخابی‌ها غیبت کرده اند به هیچ عنوان من آنها را قبول نخواهم کرد.

غایبین در انتخابی دیگر جایی در تیم ملی ندارند/ محجوب در جودو محجوب شد نه کشتی!

مجید زارعیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حاشیه نخستین مرحله مسابقه انتخابی تیم ملی جودو، گفت: در مرحله نخست اردوی تیم ملی قبل از رقابتهای قهرمانی آسیا 40 جودوکار را دعوت کردیم اما از بین آنها فقط 15 تا 20 نفر بر سر تمرینات حاضر شدند، برای انتخابی نیز از 44 نفر دعوت شد که در نهایت 30 جودوکار شرکت کردند و مسابقات طبق قرعه کشی به صورت دوره ای برگزار شد و نفرات اول تا سوم در اردوی مرحله دوم باقی می مانند، به همه جودوکارها اعلام کرده ایم که هیچ کس در این مرحله فیکس تیم ملی نخواهد شد. در واقع ترکیب تیم اعزامی به مسابقات کویت و اینکه آیا تیم اعزام شود یا خیر هنوز مشخص نیست.

وی به غیبت برخی از چهره‌های جودو در اردوهای تیم ملی و مسابقات انتخابی اشاره کرد و در این خصوص تصریح کرد: افرادی که بدون دلیل در انتخابی‌ها غیبت کرده اند به هیچ عنوان من آنها را قبول نخواهم کرد، فدراسیون جودو هزینه زیادی برای قهرمانان جودو کرده و حالا چه کسی جوابگوی این هزینه‌ها خواهد شد؟ درباره رفتن جواد محجوب به رشته کشتی پهلوانی هم باید بگویم که یک ورزشکار می‌تواند در 10 رشته انتخابی بدهد اما محجوب در جودو به نام و نشان رسیده است او در کشتی به این شهرت دست پیدا نکرد، من در مقطعی که سرمربی وی بودم دو مدال طلا در جوانان کسب کرده است.

زارعیان ادامه داد: وی به من قول داد که در اردوها حضور پیدا خواهد کرد، اما نمی‌دانم که چه دلیلی دارد که در حال حاضر غایب است، محجوب روز اول با مدال برنز آمد و بعد از آن مدال طلا کسب کرد و در رده‌های بزرگسالان خوشرنگ‌ترین مدال‌ها را به دست‌آورد و بعد از آن شد جواد محجوب. حالا او باید به تیم ملی احترام بگذارد و زمانی که تیم ملی به او احتیاج دارد باید آمادگی خود را اعلام کند و اکنون که نمی‌آید ما خواسته ای نداریم.

وی خاطرنشان کرد: من هم از شرایط فعلی حاکم بر جودو  رضایت زیادی ندارم، اما بضاعت ما همین است. از کل کشور برای انتخابی تیم ملی همین 30 نفر آمده‌اند، ما تلفیقی از بزرگسالان و جوانان را کنار هم آورده‌ایم و روی آنها کار می‌کنیم تا نقاط ضعف و قوت آنها را ببینیم و روی آن کار کنیم اگر دنبال نتیجه هستید یک نفر دیگر را پیدا کنید تا جای من بیاید اما اگر می‌خواهید تیم جودوی شش دانگی داشته باشید و در بازی‌های 2018 موفق عمل کنید ما داریم این کار را انجام می دهیم نباید مقطعی نگاه کنیم باید در بلند مدت بتوانیم نتیجه کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی جودو در پایان اعلام کرد: تیم ملی بزرگسالان در 2  وزن 90  و 100کیلوگرم  به دنبال ورزشکار است تا روی آنها کار کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار