دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 10 گفت: مانور پناه‌گیری تخلیه امن و اطفا حریق در منطقه 10 برگزار می‌شود.

 محمد ابراهیم ملاصالحی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 10 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری مانور پناهگیری در منطقه 10 اظهار کرد: به منظور افزایش آگاهی شهروندان و کاهش آسیب‌پذیری در برابر حوادث طبیعی این ستاد اقدام به برگزاری مانور کند.

وی افزود: در این مانور که با حضور نیروهای هلال احمر آتش‌نشانی ستاد مدیریت بحران و اعضای داوطلب برگزار می‌شود واکنش اضطراری تمام عوامل اجرایثی ستاد مدیریت بحران ناحیه 1 و شهروندان در سرای محلات منطقه سنجیده می‌شود وی تصریح کرد: در این مانور ابتدا حاضران در ساختمان با اعلام وقوع زلزله فرضی به پارک شبیری جی منتقل می‌شوند و در آنجا اسکان داده می‌شوند و پس از آن شهروندان روش اطفا حریق را می‌آموزند و به صورت عملی انجام می‌دهند و پس از آن به تمرین چادرزنی می‌پردازند و در پایان نیز تعداد 150 نسخه بروشور در بین شهروندان توزیع می‌شود و 30 نسخه پوستر آموزشی نیز در سطح محلات نصب می‌شود.

* دوره‌های تخصصی کمکهای اولیه ویژه گروه دوام محلات منطقه 10 


دبیر و جانشین شهرداری در ستاد مدیریت شهرداری منطقه 10 گفت: دوره‌های تخصصی کمکهای اولیه ویژه گروه دوام محلات منطقه برگزار می‌شود.

محمد ابراهیم ملاصالحی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران شهردار منطقه 10 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری دوره‌های تخصصی آموزش کمکهای اولیه به اعضا گروه دوام اظهار داشت: در راستای تشکیل گروه‌های جدید دوام در محلات منطقه 10 ستاد مدیریت بحران با همکاری سازمان هلال احمر اقدام به برگزاری دوره‌های تخصصی آموزش کمک‌های اولیه ویژه گروه دوام می‌کند.

وی تصریح کرد: در این دوره‌های تخصصی به منظور آموزش چگونگی کاهش صدمات و جراحات جسمانی بعد از حوادث با حضور مدرس هلال احمر درسرای محلات منطقه با حضور 25 نفر از اعضای گروه دوام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: مانور ، تخلیه امن ، حریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار