مشاور رسانه ای رییس جمهوری تاکید کرد: دولت از نقد منصانه حمایت می کند،اگر جایی نقد منصفانه و عالمانه شود، قابل دفاع است و نتایج این گونه انتقادات متوجه دولت و مردم می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، محمدرضا صادق امروز در نشست با خبرنگاران اصفهانی افزود:شبکه های اجتماعی مخاطبان خاص خود را دارد و باید از ظرفیت این شبکه هادر راستای بهره گیری از منافع ملی استفاده کرد.

وی اظهار کرد:خبرنگاران باید بیانگر واقعیت باشند چرا که فضای رسانه ای در سطح جهان توسعه و رشد یافته و با روش های دهه های گذشته نمی توان نیاز مخاطبان رسانه ها را تامین کرد.

مشاور رسانه ای رییس جهموری تاکید کرد: دولت در امر اطلاع رسانی شفاف عمل می کند و بر تقویت رسانه ها تاکید دارد. 

وی گفت:دولت از نقد منصانه حمایت می کند،اگر جایی نقد منصفانه و عالمانه شود، قابل دفاع است و نتایج این گونه انتقادات متوجه دولت و مردم می شود. 

وی افزود: نقد منصفانه باید مورد تشویق قرار گیرد، ولی برخی با عنوان نقد ،قصد تخریب دولت را دارند.

مشاور رسانه ای رییس جمهوری همچنین درباره بیمه خبرنگاران نیز گفت: مدیران رسانه ها و نشریات موظف اند خبرنگاران خود را بیمه کنند و در این زمینه نیز دولت بخشی از بیمه را پرداخت می کند.

وی گفت:امر اطلاع رسانی باید بر عهده مردم واگذار شود و مدیریت خبری را مردم در اختیار داشته باشند و منظور از این بحث این نیست که دولت کنار گیری کند. 

صادق گفت:باید مشکلات صنفی رسانه ها و خبرنگاران مرتفع شود و در این زمینه تشکلهای صنفی باید تقویت شود.
دراین نشست تعدادی از خبرنگاران استان اصفهان سئوالات خود را پیرامون مسکن ،بیمه ،مشکلات صنفی خبرنگاران مطرح کردند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.