رئیس انجمن جایگاه‌دارانCNG گفت: قیمت سی ان جی به هیچ وجه افزایش نیافته است تنها حذف واحد فروش مترمکعب و استفاده از واحد کیلوگرم در جایگاه های عرضه کننده این سوخت پاک، تنها با هدف یکسان سازی واحد فروش انجام شده است تا به نفع مشتری و جایگاه‌دارن باشد.

اردشیر دادرس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: قیمت سی ان جی به هیچ عنوان افزایش نیافته است.

وی تصریح کرد: تنها حذف واحد فروش مترمکعب و استفاده از واحد کیلوگرم در جایگاههای عرضه کننده این سوخت پاک، تنها با هدف یکسان سازی واحد فروش آن انجام شده و هیچ تغییری مبنی بر افزایش نرخ صورت نگرفته است.

رئیس انجمن جایگاه‌داران سی ان جی تاکید کرد: این تناسب قیمت به نفع جایگاه دارن و مشتری است.

دادرس با بیان این که هم اکنون فروش سی ان جی در ٧٥ درصد جایگاههای کشور به صورت جرمی (برحسب کیلوگرم) انجام می شود، اظهار کرد: این تغییر تنها برای ٢٥ درصد جایگاهها و با هدف یکسازی واحد فروش صورت گرفته است.
 
وی تصریح کرد: پیش از این، هر مترمکعب سی ان جی ٤٥٠ تومان و هر کیلوگرم آن نیز ٦٠٠ تومان عرضه می شد و هم اکنون نیز هر یک کیلوگرم سی ان جی با همان رقم پیشین (٦٠٠ تومان )عرضه می شود؛ بنابراین، هیچ افزایش نرخی در خصوص عرضه آن صورت نگرفته است.
 
دادرس گفت: یک کیلوگرم  سی ان جی به لحاظ حجمی از یک متر مکعب آن بیشتر (معادل ١,٤٤ مترمکعب) و نرخ گذاری اولیه آن نیز بر همین اساس صورت گرفته است.

رئیس انجمن جایگاه‌داران سی ان جی اظهار داشت: این انجمن پیشنهادی مبنی برکاهش 30تا40درصدی قیمت سی ان جی داده امیدواریم با پیگیری وزیر نفت این قیمت کارهش پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: با این کاهش قیمت قیمت سی ان جی به قیمت صا دراتی گاز نزدیکتر می شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار