مدیر بازرسی و مسئول سامانه نظارت همگانی 1888شهرداری منطقه10 گفت: اولین جلسه هم اندیشی ناظرین برتر منطقه 10 با حضور جمعی از ناظران افتخاری فعال این منطقه برگزار می‌شود.

رضا کشاورز هدایتی مدیر بازرسی و مسئول سامانه نظارت همگانی 1888شهرداری  منطقه 10 در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری این هم اندیشی اظهار کرد: نظارت همگانی فضایی برای تحقق شعار شهروند مسئول و مدیر پاسخگو است و هدف از برگزاری این جلسه تقدیر از همکاران ناظران افتخاری سامانه نظارت همگانی، بررسی نقطه نظرات و دیدگاه‌های ناظران است.
 
وی افزود: دیدگاه‌های ناظران می‌تواند فرصتی برای شناسایی آسیب‌ها و برنامه ریزی‌ در جهت رفع آن‌ها باشد و علاوه بر این ایجاد فرصت برای آشنایی مدیران با نیازها و مسائل شهر از دیدگاه شهروندان زمینه مناسبی برای شناسایی نقاط ضعف و قوت برنامه‌ها و همچنین بهره مندی از پیشنهادات و پتانسیل‌های موجود در جامعه جهت بهبود خدمات است.


آگاهی شهروندان با اهداف سامانه نظارت همگانی 1888منطقه10

مدیر بازرسی و مسئول سامانه نظارت همگانی 1888شهرداری منطقه 10 گفت: شهروندان منطقه از اهداف و فعالیت‌های سامانه نظارت همگانی 1888آگاهی پیدا می‌کنند.

 
رضا کشاورز هدایتی مدیر بازرسی و مسئول سامانه نظارت همگانی 1888شهرداری منطقه 10 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: هدف از آشنایی شهروندان محترم منطقه با فعالیت‌ها و اهداف سامانه نظارت همگانی 1888نحوه ثبت پیام ناظران و شهروندان، همچنین گردش پیام در سامانه و نحوه رسیدگی به پیام‌های شهروندان است.

وی با ابراز امیدواری در خصوص همکاری ناظران به عنوان چشم‌های بینای شهر عنوان کرد: اگر نظارت قوی، پخته و مردمی باشد، کارها به نحو مطلوبی انجام می‌شود.

کشاورز هدایتی  تصریح کرد:‌به همین منظور یک کلاس آموزشی هم با حضور شهردار ناحیه، معاون اجتماعی ناحیه و کارشناسان  در مسجد حجت الاسلام و المسلمین واقع در ناحیه 1 منطقه 10 عصر روز سه شنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: جلسه ، هم اندیشی ، منطقه10
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار