دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به‌ اینکه باید حواسمان باشد که صهیونیست و آمریکا به عنوان دشمنان درجه یک اسلام‌گرایی بیکار نخواهند نشست،‌ گفت: جوانان دنیا امروز در ادبیات اسلام افراطی جز واژه "جهاد" چیزی دیگری نمی‌بینند برهمین اساس به دنبال حقیقت اسلام خواهند رفت و این چیزی است که اسلام‌هراسان نمی‌خواهند شاهدش باشند برای همین روی عدم تحقق آن سرمایه گذاری کلان می‌کنند.

"علی عبدی "در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا اظهار داشت: در زمان شکل‌گیری موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه مقام معظم رهبری مژده‌ای را به جوانان منطقه دادند مبنی بر آنکه بیداری اسلامی تا قلب اروپا پیش خواهد رفت.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل ادامه داد: امیدواریم همانطور که پیش‌بینی امام خمینی(ره) در مورد فروپاشی کمونیسم محقق شد، پیش‌بینی مقام معظم رهبری نیز در مورد رسوخ اسلام به قلب اروپا به زودی محقق شود.  

عبدی با اشاره به‌ اینکه باید حواسمان باشد که صهیونیست و آمریکا به عنوان دشمنان درجه یک اسلام‌گرایی بیکار نخواهند نشست،‌ تصریح کرد: جوانان دنیا امروز در ادبیات اسلام افراطی جز واژه "جهاد" چیزی دیگری نمی‌بینند برهمین اساس به دنبال حقیقت اسلام خواهند رفت و این چیزی است که اسلام‌هراسان نمی‌خواهند شاهدش باشند برای همین روی عدم تحقق آن سرمایه گذاری کلان می‌کنند.
 
دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه پیام مقام معظم رهبری هدفی اساسی را دنبال می‌کند، گفت: ولی فقیه با این اقدام سعی کردند به کسانی که اسلام را یک اسلام تحریف شده که جز جنگ و کشتار هیچ انگیزه دیگری ندارد، از اسلام حقیقی و ناب جدا کنند تا شدت گرویدن جوانان به اسلام بیش از پیش افزایش یابد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب با تیزهوشی خاص خود ضمن انتشار این نامه، هم جریان تکفیر را از اسلام واقعی جدا کردند و هم از جوانان خواستند به دنبال معارف اصیل اسلام ناب باشند تا دست تکفیر و تفکیری برای نشان دادن اسلام بی‌هویت در جهان کوتاه شود.  

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار