معاون برنامه‌ریزی سازمان امداد و نجات از تشکیل کمیته ارزیابی و بازآموزی مربیان امداد و نجات با همکاری موسسه علمی کاربردی هلال احمر خبرداد.

سعید متانی معاون برنامه‌ریزی سازمان امداد و نجات در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران درخصوص تشکیل کمیته ارزیابی و بازآموزی مربیان امداد و نجات اظهار کرد: کمیته ارزیابی و بازآموزی مربیان امداد و نجات با همکاری موسسه علمی کاربردی هلال احمر تشکیل شده که پنج رشته تخصصی آوار، جاده، سیلاب، کوهستان و پیش بیمارستانی جهت بازآموزی مربیان انتخاب شده است. 

وی در ادامه با بیان این مطلب که اولین دوره بازآموزی مربیان در بحث جاده‌ای انجام می‌گیرد افزود: دوره بازآموزی مربیان جاده‌ای از تاریخ 10 تا 17 بهمن ماه در مرکز تخصصی امداد و نجات استان مرکزی شهرستان ساوه صورت می‌گیرد که با توجه به کثرت مربیان در سه مرحله انجام خواهد شد. 

معاون برنامه‌ریزی سازمان امداد و نجات گفت: باتوجه به ورود تجهیزات و مهارت‌های جدید به سیستم و آشنا نبودن مربیان با این موضوعات، برگزاری این قبیل دوره‌ها در جهت افزایش توانمندی مربیان ضروری به نظر می‌رسد که در نهایت مقرر شد منابع، محتوا و سرفصل‌ها به شکل واحد به مربیان ارائه شود که پس از این تمام مربیان سطح کشور یک سرفصل واحد را تدریس کنند.  
 
متانی در پایان تصریح کرد: برگزاری دوره‌های بازآموزی مربیان در رشته تخصصی آوار در استان اصفهان، کوهستان در استان کرمان و سیلاب در استان خوزستان جزء برنامه‌های بعدی خواهد بود.
 
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار