معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه 6 از آموزش دوچرخه سواری در زنگ ورزش مدارس دخترانه و پسرانه این منطقه خبر داد.

محمدباقر اسدی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به آموزش دوچرخه سواری در زنگ ورزش مدارس منطقه، اظهار کرد: با توجه به ترویج استفاده از حمل‌ونقل عمومی (سیستم حمل‌ونقل پاک) در برنامه است تا با حضور مسئولان حمل‌ونقل و ترافیک منطقه در مدارس دخترانه و پسرانه در زنگ ورزش آموزش صحیح دوچرخه سواری در مدرسه به دانش آموزان ارائه شود.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات در این زمینه تحویل دوچرخه به پرسنل نواحی این منطقه است تا مأموریت‌هایی که مسیر کوتاهی داشته باشند را با دوچرخه طی کنند.

اسدی، درخصوص ساماندهی تقاطع هشت بهشت و مظفری خواه، افزود: این تقاطع که یکی از مناطق خطرناک و تصادف خیز در این منطقه به شمار می‌رفت از زمان شروع این ساماندهی در این تقاطع شاهد کاهش تصادفات، و وضعیت مطلوب‌تری ایجاد شده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه با بیان اینکه جداسازی ابتدای خیابان یوسف آباد به ولیعصر تا حدی باعث رفع گرفتگی ترافیکی شده است تصریح کرد: دسترسی خیابان دل افروز که محله گاندی به ولیعصر را میسر ساخته باعث تسهیل در عبور و مرور اهالی و گشایش گره ترافیکی شده است.

وی در پایان گفت: پهلوگاه ایستگاه اتوبوس خیابان بهشتی روبروی مصلی که قبلا فقط تابلوی آن وجود داشت، احداث شده است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار