معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 گفت:همزمان با طرح زمستان امن ویژه کودکان کار و خیابان اکیپهای مددکاری در محلات 20 گانه منطقه 15 در آماده باش کامل‌اند.

ابوالفضل حیدری، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با بیان اینکه بیشترین آمار کودکان کار و خیابان در چهار راه‌ها، ترمینال خاوران و پل ششم ابوذر است اظهار کرد: طرح زمستان امن ویژه کودکان کار و خیابان در محلات 20  گانه منطقه 15 از اوایل بهمن ماه سال 93 به منظور ساماندهی امن کودکان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح اکیپ‌های مددکاری با حضور در محلات 20 گانه منطقه 15 اقدام به شناسایی کودکان کار و ارائه خدمات مددکاری به آنها می‌کنند.

حیدری، تصریح کرد: تاکنون پاتوق‌های کودکان کار و منطقه 15 در چهار راه‌ها، ترمینال خاوران، پل ششم ابوذر و غیره شناسایی شده و مددکاران به حضور در این نقاط اقدام به توزیع پکیج‌هایی از جمله کلاه، شال و تغذیه به کودکان کار و خیابان می‌کنند.

وی در پایان گفت: طرح زمستان امن ویژه کودکان کار و خیابان در منطقه 15 به منظور حساس سازی شهروندان به حضور کودکان کار و خیابان از اول بهمن ماه تا پایان سال 93 ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار