رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در قانون بحث جریمه عابرین پیاده وجود دارد اما برنامه ای برای اجرای این طرح در تهران نداریم.

سرهنگ تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جریمه عابرین پیاده اظهار کرد:در قانون بحث جریمه عابرین پیاده را داریم اما این طرح قرار نیست که در تهران اجرا شود.

حسینی افزود: طرح جریمه عابرین پیاده در گذشته هم مطرح نبوده است، بعضی اوقات موضوعاتی نوشته می‌شود که من به شخصه تعجب می‌کنم که رسانه‌ها چطور این موارد را منتشر می‌کنند، بنابراین جریمه عابرین پیاده از اول مقرر نشده بود که بخواهد منتفی شود.
 
وی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: برای اجرای بحث جریمه عابرین پیاده سازوکارهای لازم را نداریم شاید بتوان این طرح را اجرا کرد اما در حال حاضر با توجه به این که امکانات اجرای این طرح وجود ندارد پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ موضوع اجرای طرح را بیان نکرده بود که بخواهد منتفی شود.
 
 وی در پایان تاکید کرد: پلیس برای این که آرامش ترافیکی را در شهر برقرار کند از تمامی امکانات خود استفاده خواهد کرد اما مباحثی که سازوکار آن وجود ندارد را نمی‌توان از پلیس توقع داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار