معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 9 از راه اندازی خانه شهریاران جوان در 8 محله منطقه 9 خبر داد.

 هاشم فخاری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این که جوانان بهترین مخاطبان در تغییر سبک زندگی هستند گفت: جوانان مهمترین مخاطبان برای تغییر رفتارها و رویکردهای شهری و اجتماعی هستند و به همین دلیل تشکیل خانه شهریاران جوان در هر محله فرصت و زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی با استفاده از ظرفیت‌ها انجام شود.  
 
وی ادامه داد: راه اندازی اتاق فکر برای جوانان محله نیز یکی دیگر از اقدامات مهم شهریاران جوان است که جوانان می‌توانند با بیان ایده‌ها ونظرات خود برای مسائل و مشکلات اجتماعی، شهری، ترافیکی و.... چاره اندیشی کنند.
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 تصریح کرد: به طور کلی شهرداری در حوزه جدید مدیریت خود، بیشتر به دنبال نقشه فرهنگی برای شهر است و یکی از رویکردهای مهم و حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه نیز تغییر رفتار شهروندی در حوزه شهرنشینی است.  
 
فخاری در پایان خاطر نشان کرد: شهریاران جوان متشکل از شهروندان مومن، نخبه، امیدوار، فعال و تاثیرگذار است که با توجه به تخصص توان و مهارت خویش برای رسیدن به اهداف و راهبردهای این تشکل مردمی تلاش می‌کند که ارائه ایده‌ها و طرح‌های زنده از طرف اعضای خانه شهریاران جوان مورد توجه مدیریت شهری است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار