وزیر بهداشت در جمع بندی نشست سه ساعته خود با مدیران مسئول مطبوعات، ابراز امیدواری کرد بتوان با ارائه خدمت صادقانه به مردم با توشه سربلندی و شرافتمندی بار مسئولیت را بر زمین گذاشت.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از( وب دا)؛ وزیر بهداشت در جمع مدیران مسئول مطبوعات کشور با بیان اینکه عمر و مسئولیت های ما به سرعت در حال گذار است، خواهان خدمت رسانی صادقانه به مردم شد و تاکید کرد: نباید کلنگ احداث پروژه ای را بر زمین زد که ناتمام بر زمین باقی بماند و از سوی دیگر با واکاوی گذشته و نقد علمکرد در حوزه سلامت چیزی به دست نمی آید و مردم خواهان خدمتند.

وی با بیان اینکه مردم خود را از مسئولان جدا نمی دانند، تاکید کرد: باید به گونه ای خدمت کرد که در پایان مسئولیت با فراغ بال و خیالی آسوده به عنوان پزشک شرافتمند و درستکار بتوانیم به فعالیت حرفه ای خود ادامه دهیم و در محضر مردم سربلند باشیم و به ایرانی بودن افتخار کنیم.

دکتر هاشمی مقابله با دریافت های غیرقانونی را از سیاست های وزارتخانه دانست و گفت: چندین میز در وزارتخانه بر این مسئله نظارت می کنند و از رسانه ها و مردم می خواهیم تخلفات را گزارش کنند اما این مسئله نباید باعث شود خدمات پزشکان متعهد زیر سوال برود.

وی یادآور شد: بخشی از درمان رابطه میان پزشک و مراحل درمانی است و بخشی از نظارت ها بر این حوزه وظیفه ماست، بخشی را رسانه ها و جامعه پزشکی مراقبت کنند و این رشته مقدس خدشه دار نشود و مردم اعتماد خود را به این قشر خدمت گذار و عالم از دست ندهند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار