سرمربی تیم پرسپولیس گفت: در حال حاضر تادو برای کم کردن وزن خود نیاز به زمان دارد چرا که من نمی‌توانم با تزریق آمپول معجزه کنم و وزن این بازیکن را کم کنم.

درخشان: نمی‌توانم برای اضافه وزن تادو معجره کنم/ اگر من لابی کردم حتما قبلی‌ها هم لابی باز بودندحمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر تمرینات سنگینی را به طور منظم انجام می‌دهیم و در بازی با مقابل ملوان پیام صادقیان، محمد نوری، طارمی و رضا نورمحمدی را در اختیار نخواهیم داشت اما امیدوارم بتوانیم نتایج قابل قبولی را رقم بزنیم.

وی درباره ارزیابی‌اش تیم ملوان بیان کرد: در حال حاضر کادر فنی تیم ملوان عوض شده و باید ببینم که عملکرد این تیم در نیم فصل دوم چگونه خواهد بود.

وی درباره منتقدان خود تصریح کرد: همه اجازه دارند که درباره من انتقاد کنند و من نیز دست تمام پیشکسوتان را می‌بوسم اما نکته قابل توجه این است که اگر توپ‌های ما گل می‌شد در آن صورت کسی انتقاد نمی‌کرد و مطمئنا من به اسطوره معروف می‌شدم.

درخشان درباره وضعیت تادو عنوان کرد: این بازیکن برای کم کردن وزن خود نیاز به زمان دارد و ما نیز در تمرینات فشارهای زیادی را بر روی وی آورده ایم اما من که نمی‌توانم با تزریق یک آمپول معجزه کنم و وزن این بازیکن را کم کنم.

سرمربی تیم پرسپولیس افزود: در حال حاضر تمام توان خود را برای تیم پرسپولیس گذاشته‌ام و اگر بگویند که برو حتما می‌روم ولی تا زمانی که در جمع سرخ پوشان حضور دارم با قدرت خواهم ایستاد و بهتر است همه بدانند که من با این تیم قرارداد میلیاردی نبسته‌ام.

وی افزود: آیا مربیانی که قبلا در پرسپولیس حضور داشتند تمام خریدهایشان خوب بوده است؟ آیا اگر یک سری از بازیکنان که جزو لیست 18 نفره قرار نگرفتند با لابی آمده‌اند؟ میلاد کمندانی و افشین اسماعیل زاده نیز که در لیست 18 نفره مقابل ذوب آهن قرار نگرفته بودند پس حتی این بازیکنان نیز برای اینکه در جمع سرخ پوشان قرار بگیرند با لابی آمده‌اند؟ بهتر است بگویم که مبین میردورقی قراردادش به اندازه یک بازیکن امید است و تمام شایعاتی که در مبنای قرارداد این بازیکن مطرح می‌شود معنایی نخواهد داشت.

وی بیان کرد: نکته قابل توجه این است که میردورقی توانایی و قابلیت بسیار بالایی دارد چرا که این بازیکن زیر نظر مربیانی چون کاظمی، چرخابی و ... بوده است. مسا‌له‌ای که جای سوال دارد این است که آیا مربیانی که به این بازیکن بازی دادند آنها نیز وی را با لابی بالا آورده‌اند؟

انتهای پیام/ 
برچسب ها: درخشان ، لابی ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
درخشان حیا کن پرسپولیس را رها کن بسه انقدر عوام فریبی نکن فکر می کنی حرفات را مردم فراموش کردن
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۱۸:۱۲ ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
کسی نخواست معجزه کنی ولی حتی یه مربی لیگه محلاتم میدونه بازیکن با اضافه وزنه تو بازی نذاره با چه کارنامه ای بجز لابی کردن سرمربی پرسپولیس شدی خواهش میکنم برو
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۶:۳۸ ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
باسلام
آقاي معين عزيز بايد به آقاي درخشان و تيم پرسپوليس وقت داد ايشون كه يك شبه نميتونن معجزه كنن !!! انقدر اين تيم رو به حاشيه بردن كه هر كسي ديگه بود تا الان عطايش را به لقايش بخشيده بود. قبل از آمدن آقاي درخشان تيم ما چگونه بود؟ يك مقدار با انصاف صحبت كنين. خريدهاي جديد پرسپوليس هم به موقع خودشون رو نشون ميدن و ثابت ميكنن كه اين تيمي كه آقاي درخشان دارن زحمتشو ميكشن قابل اعتماده و حتما نتايج خوبي رو رقم خواهند زد به ياري خدا.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۱۱ ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
آقای درخشان تو با یک آمپول نمی تونی تادو را لاغر کنی ولی چشم که داشتی با این همه اضافه وزن چرا یک میلیارد و خرده ای خرجش کردی با این خریدات گند زدی به پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
پوریا 6
۱۵:۵۲ ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
آخه چرا قبل قرارداد ازش تست نگرفتید؟ نکنه از قرار دادهای بازیکنای خارجی درصد میگیرید؟ بالاخره زنگی خرج داره - ببینید عاقبت پرسپولیس به کجا رسیده با این انتخاب مربی و بازیکنش
Iran (Islamic Republic of)
معین
۱۵:۴۲ ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
آقای درخشانه عزیز....شکی نیست که شما دلسوزپرسپولیس هستین...شکی نیست که قراردادشماخیلی کمتراز بقیه هست...شکی نیس که شما خریدهاتونو با دقت کامل و شناختی که داشتین انجام دادین...شکی نیست که وقتی بگن برو، شما میرین.....ولی: دلسوزی شما تا اینجا به کاره پرسپولیس نیومده...درسته قراردادات با پرسپولیس پایینه ولی نتیجه نگرفتی عمو،کاش پرسپولیس نتیجه بگیره ولو با مربی میلیاردی...خریدای مناسب کردی؟باشه...ولی به درد پرسپولیس نخوردن و نمیخورن بزرگوار...اگه بگن برو خوب باید بری...نکن میخوای مقاومت کنی...یعنی اگه نگن برو، با این نتایج میخوای بازم بمونی؟ بخدا پرسپولیسو داغون کردی...بقرآن داغونش کردی..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
پس تادو رو عمه ام قبول کرد وبا هاش قرار داد بست با این فیزیک و وزن ...شما قاق بودید .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
قبل خریدنش کور بودن ؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۳۲ ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
شما که دیدی تادو اضافه وزن داره و طول میکشه تا وزن کم کنه بیخود پول بیت المال را حرام کردی و اونو خریدی مگه اینکه همانطور که پیشکسوتا میگه قضیه لابی یا چیز دیگه ای باشه
آخرین اخبار