رقابت های تکواندو بین المللی امارات از پنجشنبه 16 بهمن در حالی با مبارزه سه بازیکن ایران آغاز می شود که 5 تکواندوکار تیم ملی نتوانستند روادید این کشور را دریافت کنند.

رقابت 3 تکواندوکار ایرانی فردا در فجیره/ 5 بازیکن در تهران جا ماندندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تيم ملي تكواندو که براي شركت در تورنمنت بين المللي امارات در کلاسG1 با 11 هوگوپوش راهي اين كشور شده بود. عصر روز گذشته نخستین تمرین خود را در فجیره برگزار کرد و صبح امروز نیز تمرین سبکی را پشت سر گذاشت. اين رقابت ها از فردا به مدت 3 روز برگزار خواهد شد.

هادی مستعان، فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی، بهنام اسبقی، محمد باقری معتمد، علیرضا نصرآزادانی، مسعود حجی زواره، فرزاد عبدالهی، مهدی خدابخشی، سجاد مردانی و مرتضی شیری تکواندوکاران اعزامی کشورمان در این تورنمنت هستند که هدایت این تیم برعهده بیژن مقانلو به عنوان سرمربی، مهدی بی باک و مهرداد یوسفی به عنوان مربی است. غلامحسن ذوالقدری رییس سازمان تیم های ملی کشورمان نیز به عنوان سرپرست در کنار این تیم حضور دارد.

پیش از این قرار بود، آرمین هادی پور، محمد کاظمی، سینا بهرامی، میلاد بیگی و امید عمیدی نیز در این رقابت ها حاضر شوند اما به دلیل صادر نشدن به موقع روادید آنها از این سفر بازماندند.

همچنین چهار تکواندوکار دیگر ایران هم نتواستند به موقع در این مسابقات ثبت نام کنند تا تعداد جا مانده ها در تهران به عدد 9 برسد و هم اکنون آنها اردوهایشان را تا زمان بازگشت تیم ملی در داخل کشور پیگیری می کنند.

اما فردا در نخستین روز این مسابقات، مبارزات اوزان 58- و 80- كيلوگرم پيگيري مي‌شود كه از ایران، فرزان عاشورزاده، ابوالفضل يعقوبي در وزن دوم، فرزاد عبدالهي در وزن ششم به مصاف حريفانشان می روند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، ایران ، امارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار