رئیس دانشکده علوم اقتصادی و سیاسی دانشگاه شهید بهشتی گفت: باید یک بازنگری در قوانین و مقررات صورت گیرد و در راستای اینکه مفاسد اقتصادی از کجا شروع شده و چگونه باید مقابل آن ایستاد باید از تجربیات کشورهای دیگر استفاده شود که چه میزان موفق بوده‌اند.

مبارزه با مفاسد اقتصادی لزوم هم‌اندیشی،مطالعه جهانی دارد/با برپایی صرف همایش‌ها به جایی نخواهیم رسید‌"عباس عرب‌مازار" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه مفاسد اقتصادی یک پدیده بسیار پیچیده و چند وجهی است، اظهارداشت: این که ما انتظار داشته باشیم یک قوه به تنهایی بتواند از عهده مبارزه با آن براید انتظار ناروایی است.

رئیس دانشکده علوم اقتصادی و سیاسی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره اینکه به برگزاری همایش در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی بسنده نکنیم، تصریح کرد: باید گام‌های عملی موثری در این راستا برداشته شود، این بحث نیاز به یک هم اندیشی، مطالعه و استفاده از تجربیات جهانی دارد.
 
عرب‌مازار با تاکید بر اینکه مفاسد اقتصادی معضلی است که مختص کشور ما نیست، عنوان کرد: باید یک بازنگری در قوانین و مقررات صورت گیرد و در راستای اینکه مفاسد اقتصادی از کجا شروع شده و چگونه باید مقابل آن ایستاد باید از تجربیات کشورهای دیگر استفاده شود که چه میزان موفق بوده‌اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه با مفاسد اقتصادی امری نیست که با برگزاری همایش تنها محقق شود چراکه همایش‌ها فقط برای تبادل افکار هستند بعد از این باید دستگاه‌های اجرایی به دستورالعمل اجرایی تبدیل و اجرا کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: عرب ، مازار ، بهشتی ، اقتصاد ، مفاسد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار