مسابقات ژیمناستیک هنری باشگاه‌های کشور در گروه سنی جوانان با قهرمانی تیم کردستان پایان یافت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛در پایان مسابقات قهرمانی باشگاه‌های ژیمناستیک در گروه سنی جوانان که با حضور 15 استان و 44 ورزشکار برگزار شد، تیم کردستان با 282.75 امتیاز اول شد، تیم روئین طلای زنجان با 265.55 امتیاز دوم و هیات ژیمناستیک آذربایجان شرقی با 264.6 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین در رقابت‌های قهرمان قهرمانان در شش وسیله مهدی احمد کهنی از کرمان با 75.2 امتیاز اول شد، پدرام زاهدی از کردستان با 74.6 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و علی علایی از کیش با 70.6 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

پدرام زاهدی در دو وسیله خرک حلقه و حرکات زمینی به ترتیب صاحب گردن آویز طلا و نقره شد.

فردین عبدالقادری ژیمناستیک کار عنواندار کردستانی در وسیله پرش خرک مدال برنز را بدست آورد و در مسابقات قهرمان قهرمانان به مقام جهارم دست یافت.

آرمین دوستی دیگر ورزشکارکردستانی در وسیله دار حلقه مدال نقره را کسب کرد و در حرکات زمینی مدال برنز این دوره از رقابت ها از آن خود کرد.

در پایان تیم استان کردستان متشکل از فردین عبدالقادری ، پدرام زاهدی ، میلاد محمدی ، آرمین دوستی و مجتبی زابلی با کسب عنوان قهرمانی صاحب 5 مدال تیمی نیز شد.

امید شیخ احمدی سرمربی ، شیرزاد نجفی سرپرست و سیروان شیخ احمدی به عنوان داور تیم ژیمناستیک کردستان را در این رقابت ها همراهی می کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار