سعید آقاخانی بازیگر نقش یحیی در «خداحافظی طولانی» گفت: بی پولی، شخص «فرزاد موتمن» و فیلمنامه جذاب سبب شد به بازی در نقش «یحیی» ترغیب شوم.

سعید آقاخانی، پس از بازی متفاوتش در فیلم «خداحافظی طولانی» در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: بی پولی، شخص «فرزاد موتمن» و فیلمنامه جذاب سبب شد به بازی در نقش «یحیی» ترغیب شوم، افزون بر این من با نقش های جدی بیگانه نبوده و اینگونه فضاها را به خوبی درک می کردم.
 
وی در ادامه افزود: بخش زیادی از موفقیتم درنقش «یحیی» را مدیون فیلمنامه گویای «خداحافظی طولانی» هستم. من پس از خواندن فیلمنامه و صحبت با موتمن با وجود نگرانی زیاد، فضا و کاراکتر را درک کردم و توانستم با آن ارتباط برقرار کنم و خوشحالم که تا حدودی توانستم در این امر موفق باشم
 
بازیگر «خداحافظی طولانی» در خصوص دلایل حضور بازیگران کمدی در فیلم‌های جدی اظهار داشت: سینمای ما آنقدر کلاسیک و طبقه‌بندی شده نیست که بخواهیم اینگونه درباره اش صحبت کنیم. ما تنها 10 کارگردان خوب در کشور داریم که هر بازیگری در صورت پیشنهاد گرفتن از سوی این کارگردانان با آن ها همکاری می کند. قرار نیست جریان خاصی در سینما راه بیفتد و این موضوع یک امر طبیعی است.
 
وی با اشاره به سیمرغ این دوره از جشنواره عنوان کرد: دوست دارم سیمرغ سی و سومین دوره را در دستانم ببینم و به این موضوع امیدوار هستم.

«سعید آقاخانی» در خصوص پیشروی سینما به سمت جوانگرایی گفت: این موضوع اتفاق خوبی است،‌ چون ورود فیلمسازان جدید با افکار و نگاه جدید به سینما می‌تواند تغییراتی را ایجاد کند و امیدوارم برای سینما خوب باشد.

این بازیگر درباره پیش‌بینی خود از فروش فیلم‌ها در سال آینده با وجود اجتماعی بودن بیشتر آثار، اظهار داشت: فرقی نمی‌کند فیلم‌ها اجتماعی و یا شکل دیگری باشند، مهم این است که فیلم‌ها خوب بوده و به واسطه خوب بودن آن‌ها با اقبال روبرو می‌شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در جشنواره امسال حضور جوان‌ها بیشتر است و معروف‌ها کمتر، اتفاق خوبی را برای سینما پیش بینی می‌کنم.
 
آقاخانی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم فیلم «خداحافظی طولانی» یک اکران و گیشه خوب و فروش مطلوبی داشته باشد.
 
گفتنی است؛ سعید آقاخانی در فیلم «خداحافظی طولانی» نقش «یحیی» یک انسان غمگین مردم گریز که به دلیل گذشته اش حرف زیادی برای گفتن ندارد را بازی کرده است؛ این نقش یک اثر متفاوت در کارنامه کاری وی به حساب می آید و توانسته نظر منتقدان را به خود جلب کند. عده زیادی سعید آقاخانی را یکی از گزینه های گرفتن سیمرغ سی و سومین دوره جشنواره فجر می دانند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار