دولت کره شمالی در بیانیه ای خطاب به واشنگتن تهدید کرد : حوادث تلخی را به ایالات متحده تحمیل خواهیم کرد .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از بلومبرگ ؛ کره شمالی اعلام کرد : تصمیمی برای مذاکره با آمریکا ندارد و اکنون بر تقویت توانمندی های تخریبی خود متمرکز شده تا بتواند واشنگتن را با استفاده از حملات سایبری و هسته ای و دیگر انواع آن تخریب نماید . 

بر اساس بیانیه کمیسیون دفاع ملی کره شمالی که خبرگزاری رسمی و مرکزی کره آن را اعلام کرد ، آمده است : ایالات متحده در حال نزدیک شدن به مرحله اشتعال هرچه بیشتر جنگ و تنش است و برای این کار از تشدید تحریم ها ، برگزاری رزمایش های مکرر با کره جنوبی و  پیش گویی کردن درباره فروپاشی دولت در کره شمالی استفاده می کند . 

در بخش دیگری از بیانیه جمهوری دموکراتیک خلق کره آمده است : " از آنجایی که امپریالیست های گانگسترنمای آمریکایی توهم توانایی ساقط کردن دولت کره را دارند و از سرنوشت اسفناکی که در صورت بروز این رویداد دامن گیر آنها خواهدشد ، غافلند باید بگوییم که ارتش و ملت کره شمالی به طور رسمی به دولت باراک اوباما در ایالات متحده آمریکا اعلام می کند که نه نیاز و نه تمایلی به نشستن پای میز  مذاکره با آمریکا داریم . "

گفتنی است این مخالفت دولت " کیم جونگ اون " بدنبال تنش ایجاد شده میان چین _ هم پیمان و متحد کره شمالی _ و ایالات متحده برای باز کردن مسیرهای دیپلماتیک میان کره شمالی و آمریکا مطرح شده است . 




انتهای پیام /
برچسب ها: دولت ، کره ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۶:۲۶ ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
حتی دولتی چون کره هم توان ضربه به امریکا پوشالی رادارد چه رسدبه ایران عزیزاسلامی تنومند مسلما امریکا در جنگهای نظامی شکست ولطمه بزرگی خواهدخورد مگه نه باراک؟!هنوز نتیجه نگرفتی!؟
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۰:۵۸ ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
دست کره شمالی درد نکنه ، ببینیم روی آمریکا رو کم میکنه یا نه
در هر صورت کار خوبی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۰۹:۰۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
بهترین کار در مقابل امریکا حفظ عزت است نه اینکه ما بیفتیم دنبال امریکا و برای مذاکره التماس کنیم ...کره شمالی چطوری ایستادگی کرده مکه
آخرین اخبار