قربانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

حضور "هاشمی" در جلسه کمیسیون بهداشت/ فرصت یک‌ماهه قاضی‌پور به وزیر بهداشت

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مجلس از حضور قاضی‌زاده هاشمی برای پاسخگویی به سوالات برخی نمایندگان در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: قاضی‌پور از پاسخ وزیر بهداشت و درمان قانع نشد.

قاضی‌زاده هاشمی برای پاسخگویی به سوالات در کمیسیون بهداشت حضور یافت"محمدحسین قربانی" سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حضور "سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی" وزیر بهداشت و درمان در جلسه امروز این کمیسیون گفت: وزیر بهداشت و درمان به منظور پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان در این جلسه حضور داشت.  
 
نماینده آستانه اشرفیه تصریح کرد: نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه سه سوال از وزیر بهداشت و درمان داشتند که بعد از ارائه پاسخ وی، قاضی‌پور از پاسخ یک سوال قانع و در مورد دوم قانع نشد و در مورد پرسش سوم نیز یک ماه به قاضی‌زاده هاشمی فرصت داد تا وی جهت رفع مسائل بیان شده اقدام کند.  
 
وی خاطر نشان کرد: ایرج عبدی نماینده خرم‌آباد و احمد آریایی‌نژاد نماینده ملایر نیز در رابطه با دندانپزشکان خارج از کشور که چندین بار در مقابل صحن تحصن کرده بودند سوالاتی را پرسیدند که از پاسخ وزیر بهداشت و درمان قانع شدند.  

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار