سرمربی تیم ملی تنیس روی میز پس از منتفی شدن اعزام پینگ پنگ بازان به مجارستان از حضور در مسابقات نیجریه خبر داد.

پینگ پنگ بازان عازم نیجریه می‌شوندکاظم مستحقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌در خصوص انصراف ملی پوشان تنیس روی میز از مسابقات بین المللی مجارستان بیان کرد: رقابت‌های جام فجر هزینه‌های زیادی را برای فدراسیون در پی داشت و همین باعث شدتا مشکلات مالی اجازه ندهد ما به مجارستان اعزام شویم به علاوه اینکه بچه‌ها خسته بودند و مسابقه‌های حساسی که با کره جنوبی و روسیه و کشورهای دیگر داشتیم آمادگی بدنی شان را کاهش داد به همین دلیل از حضور در مجارستان انصراف دادیم.

وی ادامه داد: بعد از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی که قرار است 28 بهمن باشد نفرات برگزیده را به مسابقات اپن نیجریه اعزام می‌کنیم که از 22 اسفند آغاز می‌شود.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: مسابقات کاپ آسیا که با حضور 16 نفر برتر قاره برگزار خواهد شد نیز همزمان با مسابقات نیجریه است ما به کاپ آسیا نوشاد عالمیان و ندا شهسواری را اعزام خواهیم کرد و سایر نفرات هم به نیجریه می‌روند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نوشاد عالمیان در وضعیت آمادگی قرار دارد یا خیر گفت: بله نوشاد عالمیان روز به رو به شرایط آرمانی نزدیک تر می‌شود و پیش بینی من این است که بتواند حتی به رنکینگ زیر 50 هم برسد.

مستحقی خاطرنشان کرد: بازیکن کره‌ای که نوشاد در مسابقات انفرادی مقابل وی بازی را واگذار کرد بازیکن قدرتمندی است و درست نیست به خاطر وزنش وی را تخریب کنیم و بگوییم بازیکن بدی بوده است نوشاد در بخش تیمی مقابل همین حریف 3 بر صفر بود و باعث شد تیم ایران به مقام قهرمانی برسد این افتخار بزرگی برای کشورمان است نباید همیشه نیمه خالی لیوان را دید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار