سرمربی تیم ساندا دانشگاه آزاد: با توجه به امتیازی که تاکنون کسب کرده‌ایم، پنجشنبه 16 بهمن قهرمانی‌مان مسجل می‌شود.

طهماسبی فر: پنجشنبه قهرمانی خواهیم گرفتراضیه طهماسبی فر سرمربی تیم ساندا دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ اظهار داشت: قبل از اینکه دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر ووشوی بانوان برگزار شود با توجه به امتیاز خوبی که کسب کرده‌ایم قهرمانی این دوره از لیگ به طور حتم از آن ما خواهد بود.

وی ادامه داد: البته روز پنجشنبه 16 بهمن محل آکادمی ووشو یک دیدار با تیم دوم جدول سون هیل البرز خواهیم داشت و با توجه به اینکه این تیم در بخش تالو (اجرای فرم و حرکات نمایشی) بسیار قوی هستند و در بخش ساندا هم بازیکنان خوبی را دارند احتمال اینکه نتوانیم همانند تیم‌های دیگر با نتیجه خوب مغلوبشان کنیم، هست...؟

وی افزود: اما با توجه به امتیاز 86 که تاکنون کسب کرده‌ایم و با تیم‌های دیگر اختلاف قابل ملاحظه‌ای داریم قهرمانی هفتمین دوره لیگ از آن ما خواهد بود.

طهماسبی فر گفت: لیگ امسال فرصت خوبی برای بهترین‌های هیئت های ووشو ایجاد کرد تا بتوانند خودشان را محک بزنند و برای مسابقات قهرمانی کشور آماده شوند اما متاسفانه جای تعدادی از قهرمانان ملی پوش در لیگ خالی بود که این بدلیل نبود حامی مالی در بخش ووشو بانوان اتفاق افتاد.

وی اظهار داشت: اگر حمایت دانشگاه آزاد از تیم ما نبود به طور حتم نمی‌توانستیم به صدر جدول و مقام قهرمانی برسیم زیرا حمایت‌های دانشگاه آزاد باعث شد تا بتوانیم ووشوکاران خوبی را درترکیب خود داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار