کریمیان از کاهش زباله در سطح شهر تهران در آینده نزدیک خبر داد.

 حسن کریمیان مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اشاره به کاهش زباله در تهران اظهار کرد: با آموزش و فرهنگ‌سازی در خصوص کاهش تولید زباله و تفکیک پسماند در مبدأ توسط این سازمان به صورت مستمر و منظم انجام می‌شود.
 
وی با بیان اینکه سازمان مدیریت پسماند شهر تهران در راستای کاهش زباله‌های شهر تهران برنامه‌های بسیاری دارد، ادامه داد: امیدواریم با اجرای طرح تفکیک از مبدأ در مناطق 22 گانه شهر تهران بتوانیم کاهش 30 درصدی زباله را در شهر شاهد باشیم.
 
کریمیان یادآور شد: حفظ و ارتقای سلامت شهروندان یکی از مهم‌ترین اهداف سازمان مدیریت پسماند شهر تهران است که به صورت جدی دنبال می‌شود.
 
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران با بیان اینکه کاهش زباله در شهر تهران تنها با همکرای شهروندان انجام می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر مخازن ویژه جمع‌آوری پسماند تر در معابر مستقر بوده جهت جمع‌آوری پسماند خشک و تر نیز بر حسب تعداد واحد هر بلوک و نوع کاربری مخازن از 40 لیتر به بالا توزیع خواهد شد.
 
کریمیان در پایان افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که در سازمان مدیریت پسماند انجام شده شاهد کاهش زباله تهران در آینده نزدیک باشیم.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: زباله ، پایتخت ، کاهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار