دبیرکل فدراسیون والیبال کشورمان گفت: با توجه به اهمیت میزبانی مرحله نهایی لیگ جهانی، تمام تلاش خود را برای بدست آوردن آن بکار می‌گیریم.

با هیئت دولت برای میزبانی لیگ جهانی وارد مذاکره شدیم/ضمن رعایت اصول جهانی باید موازین کشورمان رعایت شودمحمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما در خصوص موضوع حضور بانوان در سالن محل برگزاری مسابقه پیگیری‌های داخلی را به صورت جدی انجام می‌دهیم. البته به گونه‌ای که هم شرایط اجرای لیگ جهانی رعایت شود و هم به اصول و موازین کشورمان خدشه‌ای وارد نشود.
 
وی تصریح کرد: برای ایجاد شرایط مناسب به منظور اجرای مرحله نهایی لیگ جهانی در کشورمان محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال جلساتی را با اعضای محترم هیئت دولت، شورای امنیت ملی و دیگر نهادهای زیربط برگزار کرده است.
 
دبیرکل فدراسیون والیبال اهمیت میزبانی مرحله نهایی لیگ جهانی را بسیار زیاد عنوان کرد و گفت: از آن جهت که این رقابت‌ها یکی از معتبرترین رویدادهای مهم والیبال جهان محسوب می‌شود میزبانی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر آن، تیم ملی ایران در جمع 6 تیم برتر حضور پیدا می‌کند و با توجه به اینکه سال  گذشته هم جزو تیم‌های برتر بودیم از این طریق قدرت والیبال ایران به همگان ثابت می‌شود.
 
افشاردوست افزود: بازیکنان، پیشکسوتان، داوران و به طورکلی تمام فعالان رشته والیبال بازی‌های مدرن و حرفه‌ای را از نزدیک تماشا می‌کنند و بازیکنان ما در برابر تیم‌های معتبر جهان مصاف خواهند داد.
 
وی میزبانی لیگ جهانی را حرکتی در راستای رشد سخت‌افزاری دانست و گفت: در بحث سخت‌افزاری ما باید امکانات و تجهیزات خود را تا حد قابل توجهی حرفه‌ای و پیشرفته کنیم. ما در گذشته هم میزبان مسابقات لیگ جهانی بوده‌ایم ولی نوع اجرای مرحله نهایی این پیکارها با دیگر رقابت‌ها فرق دارد و امکاناتی می‌خواهد که باید به آن دست پیدا کنیم.
 
افشاردوست در خاتمه اظهار داشت: والیبال در حال حاضر از اقبال عمومی بالایی برخوردار است و برگزاری مرحله نهایی لیگ جهانی در ایران افق دید بسیار خوبی دارد که باعث می‌شود تا جمعیت بیشتری از نوجوانان و جوانان به این رشته گرایش پیدا کنند. با توجه به موارد فوق ما تمام تلاشمان را برای گرفتن میزبانی مرحله نهایی بکار خواهیم گرفت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار