معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 از فضای‌سازی و آذین بندی معابر سطح منطقه همزمان با فرارسیدن بزرگداشت سی و ششمین فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

سید جواد حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارانبا بیان اینکه فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر اظهار کرد: با هدف ایجاد شادابی و نشاط بین شهروندان طرح آذین‌بندی و زیباسازی سیمای بصری منطقه و آراستگی معابر برای پیشواز فجر اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح تمامی میادین و همچنین ساختمانهای شهرداری منطقه متناسب با این ایام با ریسه‌های رنگی و چراغ‌های کم مصرف آذین‌بندی و چراغانی می‌شود.

حسینی یادآور شد: 600 متر مربع تبلیغاتی محیطی با هدف اطلاع‌رسانی و هویت بخشی با مضامین انقلاب اسلامی در سطح منطقه نصب می‌شود و نصب کارتن پلاست در خیابان قزوین تقاطع بزرگراه شهید نواب صفوی و تقاطع این بزرگراه با خیابان امام خمینی و نصب ساتنهای رنگی در بزرگراه‌ شهید نواب صفوی و خیابان مرتضوی از دیگر اقدامات منطقه 10 است.

وی تصریح کرد: این اقدامات  با همکاری معاونت امور شهری و محیط زیست و اداره زیباسازی منطقه انجام می‌شود و معابر منطقه با تعویض و نصب 800 متر پرچم جمهوری اسلامی ایران نصب 600 متر ریسه شلنگی، 900 متر ریسه پارچه‌ای، 43 عدد طاق نصرت در محور خیابان آزادی و نصب المانهای تزیینی در میدان جمهوری بزرگراه یادگاری امام،‌خیابان آزادی و خیابان آذربایجان تعویض و مرمت مبلمان و المان شهری محور آزادی حذف زواید فیزیکی محور خیابان آزادی آذرین بندی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار