معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 گفت: اجرای طرح 72 گانه آموزشی سبک زندگی اسلامی و ایرانی در محلات 13 گانه منطقه 19 و 70 طرح آموزشی از اقدامات پیشرو شهرداری منطقه 19 است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رسول جوادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به استقبال حداکثری بانوان جنوب شهر از طرح آموزشی سبک زندگی اسلامی و ایرانی اظهار کرد: طرح 72 گانه آموزشی  سبک زندگی اسلامی و ایرانی در قالب کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی ایران با برگزاری 72 کارگاه سبگ زندگی ایرانی در سال 93 اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح به منظور گسترش همیاری‌های اجتماعی برای ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی در نواحی 5 گانه و محلات 13گانه منطقه 19 در دست اجرا است.

حجت‌الاسلام جوادی تصریح کرد: همچنین تا پایان سال 93، 70 طرح کارگاه آموزشی تدارک دیده شده است که با مشارکت و همکاری اداره امور بانوان منطقه 19 در محلات 13 گانه در هر محله 5 کارگاه برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: اجرای طرح آموزشی معرفی و ترویج آداب زندگی اسلامی، ایرانی و توسعه صنایع فرهنگی مناسب و جذاب در زمینه سبک زندگی اسلامی ایرانی، اجرای طرح تعلیم و تعلم خانواده، اجرای طرح‌های آموزشی و ارتقای دانش خانواده‌ها، افزایش مشارکت بانوان، اجرای برنامه‌هایی در جهت تقویت و ترویج الگوی مصرف، استفاده بهینه از مواهب الهی و کاهش آلودگی، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی عفاف و حجاب، ترافیک، پسماند، صبر و آرامش، صرفه‌جویی در مصرف آب از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار