تیم موتوجی پی هوندا از شروع فصل تازه ابراز نگرانی کرده است.

نگرانی های تیم هوندا برای شروع فصل 2015به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران این تیم انتظار ندارند چیرگی مارکز که در سال ٢٠١۴ اتفاق افتاد بازهم تکرار شود و انتظار می رود رقابت آنها با یاماها نزدیکتر شود.
 
در فصل گذشته سوار اسپانیایی هوندا مارکز جوان توانست ده مسابقه ابتدایی فصل را با پیروزی پشت سر بگذارد و فاصله اش با رقبا را زیاد کند او با پشت سرگذاشتن یک فصل رویایی توانست در ١٣ مسابقه از ١٨ مسابقه فصل رتبه نخست را کسب کند.
 
سرپرست تیم هوندا گفته است به لطف وجود مارکز توانستیم به رکوردهای خوبی دست نماییم و با این بردها بعد از کیسی استونر مارکز دومین موتورسوار با بیشترین تعداد برد در سری موتو جی پی باشد.
 
وی ادامه داد:اما باید بگویم که سال بعد احتمالا چنین اتفاقاتی نخواهد افتاد.پیروزی در ده مسابقه نخست کاری بسیار سخت و غیرممکن می باشد خصوصا که تیم یاماها قطعا در فصل آینده یک تهدید جدی برای ما بشمار خواهد رفت.
 
در ۶ مسابقه اخیر فصل این تیم یاماها بود که در ۴ رقابت آن پیروز میدان بود پس قطعا آنها در فصل آینده بسیار به ما نزدیک تر خواهند بود.

وی افزود: اگرچه قهرمانی با مارکز در فصل اخیر آسان بود اما می دانیم که سطح رقابت بسیار بالا و نزدیک بهم خواهد بود برای اینکه مطمئن شوید کافی از نگاهی به نیمه دوم فصل اخیر بیاندازید ، مسابقاتی که لورانزو و روسی هر دو کارهای خارق العاده ای انجام داده اند.
 
از طرفی سرپرست تیم یاماها جارویس از توانایی های دو سوار خود یعنی لورانزو و روسی صحبت می کند و می گوید آنها توان رقابت با مارکز و هوندا را خواهند داشت.

وی اشاره کرد: بنظر من فصل هیجان انگیزی در انتظار ماست و امید دارم این موتورهای آبی رنگ ما باشند که ابتدا از خط پایان عبور خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار