تیم موتوجی پی یاماها توسط 2 راننده اش یعنی والنتینو روسی و خورخه لورنزو از موتور فصل ٢٠١۵ طی مراسمی در مادرید اسپانیا از یاماها YZR-M1 رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران این مراسم در دفتر اصلی تلفونسیا اسپانسر این تیم ژاپنی اتفاق افتاد که در آن مهندس مسابقات تیم، رئیس تیم ، جمعی از مدیران و اسپانسر اصلی تیم یاها حضور داشته اند.
 
این موتور که قرار است هفته بعد در تست های پیش از فصل در پیست سپانگ مالزی شروع بکار کند طبق گفته رئیس تیم نسخه بهینه شده موتور نسل قبل می باشد که تیم یاماها توسط این موتور چشم به پنجمین قهرمانی تیمی اش دوخته است.
 
لین آرویس مدیر تیم یاماها در ادامه صحبت هایش افزود:ما بهترین سواران دنیا یعنی روسی و لورانزو را در اختیار داریم و با توجه به پیشرفت ما در نیمه دوم فصل قبل باید تمامی تلاش خود را در جهت کسب پیروزی و قهرمانی در این فصل آغاز کنیم.
 
والنتینو روسی از هیجانش در مراسم امروز گفت و در حال که منتظر تست‌های پیش از فصل است تا سواری با موتور جدید را در پیست تجربه کند امید به دهمین قهرمانی جهانی اش با YZR-M1 دوخته است.
 
در آن سو لورنزو از پیشرفت تیمش خبر می دهد و امیدوار است فصل جدید را بر خلاف ٢٠١۴ که در ابتدای فصل عملکرد ضعیفی داشت را قوی ظاهر شود.
موتور فصل جدید از لحاظ ظاهری اختلاف زیادی با فصل قبل نداشته و استفاده از رنگ آبی تیره در آن بیشتر شده است.
 
علاوه بر آن لوگوی Moves­tar تغییر اندازه داده و اسپانسر دیگر آنها یعنی "آباراث" نامش بر روی موتور جدید دیده می شود ، آباراث علاوه بر اسپانسر بودن فراهم کننده لباس تیم یاماها نیز می باشد.
 
لازم به ذکر است در فصل گذشته روسی در جایگاه دوم و لورنزو در جایگاه سوم با کارشان پایان داده اند و در رده تیمی یاماها پشت سر هوندا در رده دوم جای گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار