فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری هفت شرور و سارق سابقه‌دار توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، نوروزعلی شالیکار در جمع خبرنگاران شهرستان نور گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در یکی از خیابان‌های شهر نور و اظهارات مالباختگان مبنی بر اینکه سارقان بسیار جسورانه و هتاکانه به سرقت اقدام می‌کنند، حسب دستور فرماندهی استان تیم عملیات ویژه جهت شناسایی و دستگیری سارق در شهرستان نور تشکیل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نور اظهار کرد: این تیم با انجام عملیاتی توانست در کمترین زمان ممکن با استفاده از امکانات فنی پلیسی سارق مورد نظر را شناسایی و با توجه به تردد سارق در استان‌های کرمانشاه و گیلان و نیز شهرهای مختلف استان مازندران در همین مدت کوتاه  با تعقیب و گریزهای متعدد، نهم بهمن وی را در شهرستان بابلسر دستگیر کنند.

وی افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به حداقل 15 فقره سرقت و نیز تجاوز به عنف در شهرستان نور و همچنین به سرقت‌های متعدد در شهرستان‌های آمل، محمودآباد و فریدونکنار اعتراف کرد.

شالیکار با اشاره به اینکه تلاش برای کشف و شناسایی اموال توسط سارق ادامه دارد از مالباختگان درخواست کرد، چنانچه شکایتی دارند به آگاهی شهرستان نور مراجعه و شکایت خود را تسلیم دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور از گرداندن افراد مخل نظم و امنیت شهر در منطقه چمستان نور خبر داد و تصریح کرد: به دنبال گزارشات وقوع چند فقره درگیری، چاقوکشی و تیراندازی در چمستان، براساس دستور فرماندهی انتظامی استان، عملیات ویژه برای برخورد با اراذل و اوباش در شهرستان تشکیل شد.

وی افزود: با تلاش ماموران انتظامی و همکاری خوب مردم منطقه افراد شرور شناسایی و دستگیر شدند و به شرارت خود اعتراف کردند.

شالیکار تصریح کرد: این افراد امروز برای معرفی و شناساندن به مردم و عبرت دیگران در سطح شهر چمستان گردانده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور در پایان با تقدیر از مردم منطقه از آنها در خواست کرد تا نیروی انتظامی را در شناسایی و دستگیری افراد شرور و سابقه‌دار کمک کنند و افرادی را دارای سلاح غیرمجاز هستند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 معرفی کنند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: شرور ، سارق ، سابقه دار ، نور ، ساری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.