مسئول کمیته مسابقات واترپلو گفت: به طور قطع فدراسیون به شدت با فرد خاطی در خصوص حواشی بوجود آمده در لیگ واترپلو برخورد خواهد کرد.

محمد هادی بیگ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: شنیده‌ام در بازی میان تیم‌های فولاد ماهان سپاهان و شهید شهبازی زنجان مربی تیم زنجان اعتراضش به داور به صورت غیراخلاقی مطرح کرده است "نقاش" ناظر این دیدار گزارش خود را به فدراسیون ارائه کرده است،‌این گزارش باید به طور دقیق مورد بررسی قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: آن طور که من شنیده‌ام ضرب و شتمی صورت نگرفته، فقط وقتی "حامد دایی تقی" کارت قرمز را به "عربدوست" نشان می‌دهد،‌مربی زنجانی‌ها به نشان اعتراض داور را هل می‌دهد و وی در استخر بر اثر نداشتن تعادل کافی به زمین خورده است ولی با این شنیده‌ها نمی‌شود در خصوص این اتفاق خاص و نادر تصمیم گیری کرد بلکه باید گزارش ناظر مسابقه در جلسه کمیته انضباطی مورد بررسی قرار بگیرد و رای نهایی صادر شود.
 
رئیس کمیته مسابقات واترپلو در ادامه خاطر نشان کرد: این حرکت در واترپلو بی سابقه است و انجام یک چنین رفتار‌های غیر اخلاقی از افرادی که مسئولیت و ریاست هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان زنجان را بر عهده دارد، بعید است. به طور حتم عواقب و پیامدهای این حرکت وی در واترپلو اثرات منفی زیادی را در پی خواهد داشت.

هادی بیگ خاطر نشان کرد: ما به تمام ناظران مسابقات لیگ واترپلو اعلام کرده بودیم که تا زمانی که در استخر محل برگزاری مسابقات ماموران نیروی انتظامی،  حراست و نیروهای بازدارنده حضور نداشتند سوت آغاز بازی زده نشود نمی‌دانم چرا در زنجان این هفته بدون حضور عوامل یاد شده مسابقه برگزار شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: هادی بیگ ، واترپلو ، فولاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار