دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: امسال نمایشگاه مدرسه انقلاب در بیش از 3هزار دبیرستان متوسطه دوم سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حامد علامتی دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در مراسم افتتاحیه سومین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب که امروز(دوشنبه) در دبیرستان باقر العلوم شهر ری برگزار شد با اشاره برگزاری نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در مدارس سراسر کشور اذعان کرد: سومین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در بیش از 3هزار دبیرستان متوسطه دوم سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها گفت: پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی، بازخوانی فرمایش‌های امام راحل، تقویت بینش دانش آموزان نسبت به هویت اسلامی ایرانی، معرفی و تقویت تشکل‌های دانش آموزی به ویژه انجمن‌های اسلامی و ورود و ظهور خلاقیت‌های دانش آموزان را از جمله اهداف برپایی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب برشمرد.
 
 
علامتی ادامه داد: محتوای نمایشگاه شامل سه بخش اختصاصی،  عمومی و تشکیلاتی است و اتحادیه  انجمن‌های اسلامی دانش آموزان پیرو سخنان مقام معظم رهبری بخش ویژه را امسال تحت عنوان کارنامه سیاه پهلوی را در نظر گرفته است.

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان عنوان کرد: دیکتاتوری سیاه و خفقان علیه مردم، وابستگی ملت ‌آمیز و قدرت‌های خارجی و تهدید ملت ایران، فساد در جامعه، بی اعتنایی و به حساب نیاوردن مردم و ترویج خود کم بینی و بزرگ نمایی غرب از جمله محورهای اصلی این بخش  ویژه محسوب می شود.
 
علامتی در پایان گفت: برپایی این نمایشگاه بستر مناسبی برای روایت گری و  خلاقیت دانش آموزان است و از مهم ترین محور این نمایشگاه واگذاری این مراسم از اجرا تا روایت گری بر عهده دانش آموزان به شمار می‌آید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار