هشتمین دوره جشنواره محتوا و مفاهیم قرآن کریم «نسیم انس»، ویژه‌ دانشگاهیان همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

احمدرضا فیروزی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: هم‌زمان با سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در راستای ترویج فرهنگ بهره‌گیری از آموزه‌های دینی، هشتمین جشنواره قرآنی «نسیم انس» درجهاد دانشگاهی  استان البرز برگزار می‌شود. 

وی افزود:در این جشنواره دو بخش «مسابقه کتبی مفاهیم قرآن کریم» و «تصویرسازی و نقاشی مضامین قرآنی» وجود دارد که در بخش مسابقه کتبی مفاهیم قرآن کریم، «سیمای عبادالرحمن در قرآن کریم» به عنوان منبع در نظر گرفته شده است. در بخش «تصویرسازی و نقاشی مضامین قرآنی» ویژه‌ی خردسالان و دانش آموزان اول تا ششم ابتدایی خانواده کارکنان است که تاکنون برای اجرا در دانشگاه خوارزمی، دانشگاه علوم پزشکی و جهاد دانشگاهی برنامه‌ریزی شده است. 

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: در حال حاضر زمان برگزاری مسابقات در بخش تصویرسازی و نقاشی مضامین قرآنی در دانشگاه خوارزمی 15 بهمن‌ماه است و در دانشگاه علوم پزشکی و پیام نور نیز هماهنگی‌ها برای برگزاری در حال انجام است.  

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با همکاری سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور و دردانشگاه خوارزمی با حمایت و مشارکت ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی دانشگاه و در سایر دانشگاه‌ها با همکاری معاونت‌های فرهنگی دانشگاه‌های مذکور اجرا می‌شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار