همزمان با ایام دهه مبارک فجرامسال چهارصد پروژ ه ی این شرکت با اعتباری بیش از 120 میلیاردریال افتتاح می شود .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زنجان؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با تبریک سی و هفتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران به تشریح برنامه ها وفعالیت های این شرکت در دهه فجر امسال پرداخت و گفت: احداث ساختمان مرکز دیسپاچینگ و انقلابی ترین طرح وزارت نیرو "فهام" که به منظور کنترل هوشمند 13 هزار کیلومتر شبکه های توزیع برق استان و مانیتورینگ مناسب خطاهای احتمالی ساخته شده از جمله این طرح ها برشمرد.

کاظمی به مشخصات ساختمان فهام، و به تجهیزات هوشمند این طرح اشاره کرد و افزود: این ساختمان که با زیربنایی به مساحت 800 متر مربع ساخته شده است و انرژی خود را از طریق خورشید تامین می کند همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید .

وی پروژه های کاهش تلفات و بهینه سازی شبکه های توزیع برق روستایی و همچنین اصلاح و تعویض 100 درصدی شبکه های سیمی با کابل خودنگهدار روستاهای حسن ابدال، بولاماجی،‌ اسفجین ، چیر،رضا آباد،رجعین، نورین، چسب را از دیگر طرحهای قابل افتتاح عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استا ن زنجان پروژه تامین برق متقاضیان روستاهای شیخلر ، کرسف کهلا،حصار، نورین،خیرآباد، یوسف آباد و... پروژه تامین برق 180واحد مسکن مهر خاتم و 1170واحدی مجتمع پونک را از دیگر طرحهای قابل افتتاح  این شرکت برشمرد.

کاظمی ادامه داد: علاوه بر تامین برق 350 حلقه چاه کشاورزی از ابتدای امسال ، برق واحدهای تولید ،صنعتی نیز به بهره برداری خواهد رسید.

وی پروژه های روشنایی معابر اعم از روشنایی سایت کارگاهی ، شهرک پونک ، گلشهر کاظمیه، بلوار چمران و خیابن صفا، ایجاد نقاط رینگ شبکه در مناطق حساس استان؛ نصب 19 سایت پنل های خورشید‌ی در مدارس ومساجد استان ، هوشمندسازی چاه های کشاورزی تا سقف 1100 مشترک از کل 5500حلقه چاه کشاورزی را از دیگر طرحهای قابل افتتاح این شرکت عنوان کرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: توسعه وگسترش اتوماسیون شبکه های توزیع برق و نصب سکسیونر های کنترل از راه دور به مرز 100 فیدر تغذیه ، که جزو جهادی ترین طرح از سوی وزارت نیرو در سالهای گذشته شناخته شده است و بصورت کاملا بومی ساخته شده ومورد بهره برداری قرار می گیرد.



انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.