سه مرد كه متهم به قتل یك پسر معتاد در راه كمپ ترك اعتیاد بودند، به یك سوم پرداخت دیه محكوم شدند.

پرداخت دیه مجازات قتل پسر معتاد در راه كمپ اعتیاد
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، تیر ماه سال 90 ماموران در جریان وقوع یك قتل قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار داده و با حضور در محل حادثه در شهریار به تحقیق در این رابطه پرداختند.  
 
با حضور ماموران مشخص شد كه پسر جوانی در راه رفتن به كمپ ترك اعتیاد از سوی سه نفر از كاركنان كمپ به قتل رسیده است. بلافاصله این سه پسر از سوی پلیس بازداشت شدند.  
 
آنها در بازجویی ها منكر قتل شدند و به ماموران گفتند: ما كاركنان كمپ هستیم. مادر این پسر با ما تماس گرفت و گفت هرطور شده بیایید و پسرم را برای ترك به كمپ ببرید. ما هم رفتیم و او را با خودمان به كمپ بردیم. در راه او خیلی تقلا می كرد و می خواست از دست ما فرار كند. برای همین سر او را گرفتیم و تا حرف نزند. ولی او جان خودش را از دست داد. ما قصد كشتن كسی را نداشتیم.
 
با اعتراف متهمان پرونده آنها با صدور كیفرخواست به شعبه 113 دادگاه كیفری استان تهران ارجاع شد. قضات این شعبه نیز پس از برگزاری جلسه محاكمه در حالیكه خانواده اولیای دم از دادگاه درخواست قصاص كرده بودند، قتل را شبه عمد شناخته و متهمان را به یك سوم پرداخت دیه محكوم كردند. این حكم صبح امروز در دیوان عالی كشور تایید شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار