جانشین انتظامی استان یزد از دستگیری پزشک قلابی خبر داد که با تهیه مهر جعلی متخصص داخلی به طور مخفیانه در یزد و تهران اقدام به طبابت می کرد.

دکتر بازی زن دیپلمه به پایان رسید/ مراجعان زن شیاد به دانشگاه علوم پزشکی معرفی شدند
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "عطاء ا...احمدی" در تشریح خبر دستگیری دکتر قلابی گفت: با توجه به اعلام خبری در خصوص اینکه یک خانم با تهیه مهر جعلی پزشک "متخصص داخلی" اقدام به فعالیت و کسب درآمد کرده بررسی موضوع به کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی سپرده شد.
 
وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از صحت و درستی موضوع هماهنگی لازم با مقامات قضائی انجام داده و متهمه را هنگام ارتکاب جرم دستگیر کردند.
 
احمدی افزود: خانم دکتر قلابی دستگیر شده 45 ساله که اهل تهران و ساکن یزد است در بازجویی های اداره پلیس، به ساخت مهر جعلی با عنوان متخصص داخلی و ویزیت بیماران و تجویز دارو به طور مخفیانه در یزد و تهران اعتراف کرد.
 
این مسوول ضمن اشاره به این مطلب که خانم دکتر دستگیر شده دارای مدرک تحصیلی دیپلم است خاطر نشان کرد: این خانم هدف و انگیزه خود را از ارتکاب چنین جرمی را علاقه به رشته پزشکی عنوان کرده است.
 
جانشین انتظامی استان یزد یادآور شد: تعدادی از مراجعان این پزشک قلابی شناسایی و به دانشگاه علوم پزشکی معرفی شده اند.
 
احمدی گفت: با بررسی های به عمل آمده و با توجه به اینکه داروهای تجویز شده توسط این خانم از ارزش دارویی بالا و حساس برخوردار نبوده هیچکدام از آنها آسیبی از داروهای تجویز شده ندیده اند و تحقیقات بیشتر در خصوص شناسایی دیگر بیماران همچنان ادامه دارد.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."
 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار