رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی گفت: اجرای سیاست‌های ابلاغی نیازمند هم‌اندیشی، عزم ملی و استراتژیک است و نمی‌توان به عنوان یک موضوع کوتاه مدت به آن نگریست و باید در همه بخش‌های کشور بسترسازی مناسب صورت بگیرد.

اجرای سیاست‌های ابلاغی نیازمند هم‌اندیشی، عزم ملی و استراتژیک استبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، عباس عرب‌مازار رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی در نشست خبری که صبح امروز با حضور اعضای علمی و اجرایی کنگره ملی اقتصاد مقاومتی برگزار شد گفت: سال 89 که واژه اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد واژه جدیدی در اقتصاد و علوم اجتماعی کشور بود.
 
وی تصریح کرد: اجرای سیاست‌های ابلاغی نیازمند هم‌اندیشی، عزم ملی و استراتژیک است و نمی‌توان به عنوان یک موضوع کوتاه مدت به آن نگریست و باید در همه بخش‌های کشور بسترسازی مناسب صورت بگیرد.
 
رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی گفت: از همان ابتدا فراخوان کنگره ملی اقتصاد مقاومتی به همه دانشگاه‌ها ارسال شد و 232 مقاله دریافت کردیم که به دبیرخانه نظری ارسال کردیم و در مجموع 88 مقاله برای ارائه چاپ انتخاب شد.  
 
وی با بیان این که برای رسیدن به سیاست‌های مد نظر رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی باید کارهای بیشتری را انجام دهیم که لزوم نقشه راه و استراتژیک می‌تواند کمک کند که اجرای طرح اقتصاد مقاومتی بحث کوتاه مدتی نیست و می‌توانیم به زودی این طرح را به دنیا صادر کنیم.  
 
رئیس دانشگاه اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی در پایان خاطر نشان کرد: مدیریت جهادی مد نظر مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی از شاخه‌هایی است که قابل توجه بوده و باید جایگزین مدیریت سنتی شود. 

انتهای پیام/
برچسب ها: احزاب ، تشکل ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار