فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری دو زن و مرد که با عنوان خیران به جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم پرداختند و انهدام یک باند سرقت در این شهرستان خبر داد.

پایان کلاهبرداری زوج شیک پوش/ فریب دادن مردم با جعل کارت موسسه خیریهبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ ولی‌الله گنجیان‌مقدم گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان آمل با دریافت گزارشی‌هایی مبنی بر اینکه فردی به نام م-خ به همراه همسرش س ـ ت با جعل عنوان از نام یک موسسه خیریه به جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌پردازند؛ شناسایی و دستگیری آنها را در دستور کار خود قرار دادند.
 
وی عنوان کرد: در بررسی‌ها مشخص شد که این زوج با تهیه قبوض جعلی به نام یکی از موسسات خیریه، به نسبت به جمع‌آوری غیرقانونی کمک‌های نقدی و غیرنقدی از کسبه و افراد اقدام می‌کنند.
 
فرمانده انتظامی آمل ادامه داد: با هماهنگی انجام شده، هر دو متهم که در یکی از روستاهای شهرستان آمل ساکن بودند، دستگیر و در بازرسی از منزل‌شان تعدادی قبوض و کارت حکم ماموریت جعلی مربوط به موسسه خیریه کشف و ضبط شد.
 
این مسئول با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از مردم خواست تا هوشیار بوده و به خاطر داشته باشند که افراد کلاهبردار در قالب افرادی دلسوز، شیرین‌زبان و شیک‌پوش ظاهر می‌شوند تا از اعتمادشان سوءاستفاده کنند.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار