وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در ایام دهه فجر از 4 بیمارستان و 36 مرکز درمانی و خدماتی برای بیمه شدگان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در افتتاح ساختمان جدیدالاحداث آیت‌الله کاشانی در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح پروژه‌های جدید در ایام دهه فجر اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر از 4 بیمارستان و 36 مرکز درمانی و خدماتی برای بیمه شدگان تامین اجتماعی بهره برداری خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از این بیمارستان‌ها، بیمارستان آیت‌الله کاشانی است افزود: همچنین 3 بیمارستان نیز در شهرهای کرمان، ایلام و زابل در مناطق محروم به بهره برداری می‌رسند.

ربیعی در ادامه گفت: بر اساس یک استراتژیک در مناطق کارگر نشین و نیروهای تولیدی که از خدمات  سلامت کمتری برخوردارند، تولید مستقیم خدمت می‌کنیم تا افراد ساکن در این مناطق از رفاه بیشتری برخوردار باشند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از گسترش بیمارستان میلاد به تیپ 4 خبر داد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها بیمارستان میلاد به 4 تیپ گسترش خواهد یافت.

وی در پایان گفت: بیش از 12 هزار میلیارد تومان در بخش درمان هزینه می‌کنیم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در هر جلسه از شورای عالی بیمه خدمتی را اضافه کردیم تصریح کرد: یکی از مباحث مهم این است که ارائه خدمات در شهرهای بزرگ به مناطق کارگر نشین و حاشیه گسترش یابد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کرمان ، ایلام ، زابل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار