بازیکن تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: کنار زدن بازیکنان بزرگسال به بهانه جوانگرایی و بدون دلیل اتلاف بیت‌المال است.

عمرانی: کنار زدن بزرگسالان بدون انتخابی منصفانه نیستمحجوبه عمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص سیاست‌ جوانگرایی در پینگ‌پنگ بانوان بیان کرد: به نظر من از حرف تا عمل فاصله زیاد است و فکر می‌کنم این اتفاق نمی‌افتد که بدون مسابقه انتخابی و بدون منطق بازیکنان پیشکسوت و بزرگسال را کنار بزنند و جوان‌ترها را در ترکیب بگذراند زیرا این اتفاق حاشیه‌های زیادی را در پی خواهد داشت.
 
وی ادامه داد: سن پختگی یک بازیکن در ایران با  کشورهای خارجی متفاوت است. در خارج از ایران به دلیل امکانات موجود در شرکت در مسابقات بین المللی مختلف حریف تمرینی قدرتمند یک بازیکن ممکن است و  در 20سالگی به پختگی برسد اما در ایران این گونه نیست، ما سالی یک یا دو بار به مسابقات برون مرزی اعزام می‌شویم، حریف تمرینی من به شخصه تنها برادر و پدرم هستند و از این رو یک بازیکن در کشورمان تازه در سن 25 سالگی به بلوغ می‌رسد.

عمرانی خاطر نشان کرد: به همین دلیل نمی‌توان گفت بازیکنی که برای مثال 24یا 25سال سن دارد پس دیگر دوره بازیگری‌اش به پایان رسیده و دیگر نمی‌تواند نتیجه بگیرد کنار گذاشتن این بازیکنان بدون انتخابی و بدون دلیل اتلاف بیت‌المال است که برای پختگی بازیکنان صرف شده است.
 
بانوی ملی پوش تنیس روی میز تاکید کرد: شاید کادر فنی و مسئولان از روی منطق خاصی می‌گویند که جوان‌ترها را در ترکیب قرار می‌دهند که من از آ‌ن بی اطلاع هستم اما برای نسل جدیدتر آرزوی موفقیت می‌کنیم. آن‌ها باید بهتر از ما باشد از نام ایران دفاع  کنند.

عمرانی در پایان به برگزاری مسابقات دسته برتر و انتخابی تیم ملی اشاره کرد و در این باره توضیح داد: مسابقات رده بندی دسته برتر با حضور 13بازیکن 18بهمن برگزار می‌شود و بعد از آن هم انتخابی تیم ملی را داریم.
 
من فکر می‌کنم اکنون از آمادگی کاملی برخوردار هستم، جوان‌ترها هم اگر بتوانند در این رقابت‌ها خودی نشان دهند وارد شدنشان در تیم بزرگسالان قابل توجیه است اما اگر بدون علت بازیکن‌های بزرگسال کنار زده شوند منصفانه نیست و فکر می‌کنم این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار