معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 18 گفت: پیشرفت بزرگترین تفرجگاه خاورمیانه در رودخانه کن واقع در محدوده منطقه 18 ارزیابی و بررسی می شود.

 حسن رحمانی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 18 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه تاکنون بزرگترین تفرجگاه خاورمیانه در منطقه 18 پیشرفت خوبی داشته است، اظهار کرد: پیشرفت بزرگترین تفرجگاه خاورمیانه واقع در منطقه 18 و پیاده راه سازی تفرجگاه فارس با حضور در دست ارزیابی و بررسی است.
 
وی ادامه داد: تاکنون هزار و 800 مترمربع در طول مسیر اجرای سومین فاز طرح عمرانی بزرگترین تفرجگاه خاورمیانه و پیاده راه سازی تفرجگاه خلیج فارس با ترکیب بندی رنگ‌ها و نصب اصولی و فنی آن به همراه4 هزار و 150 متر جدول گذاری آن بررسی و ارزیابی شده است.
 
رحمانی تصریح کرد: در حال حاضر بخش‌های مختلفی از جمله محل آلاچیق، مخزن آب خام، جانمایی و محل آبنما، پارک پیک نیک و  حاشیه سازی رودخانه در طرح ساماندهی مسیل کن پیشرفت قابل توجهی داشته است.
 
وی در پایان گفت: بهسازی و مرمت روکش آسفالت و جداول و انهار مبادی خیابان جهاد حد فاصل شهرک زرنال بالا تا خیابان شهدای دانش، میدان دانش، کوچه مهدیه واقع در خیابان فعال و کانال فیروز بهرام حد فاصل انتهای خیابان نهال تا انتهای خیابان سعیدی به ترتیب به طول 780، 800،6و 400 متر و با صرف هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد ریال از اقدامات اجرایی شهرداری منطقه 18 است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: کن ، پیشرفت ، تفرجگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.