فرماندار شهرستان بوشهر با اشاره به حضور گسترده مسافران نوروزی در استان بوشهر، گفت: با برنامه‌ریزی مناسب، بوشهر آماده میزبانی از خیل گسترده مسافران نوروزی می‌شود.

آماده سازی بوشهر برای میزبانی مسافران نوروزی
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حسن ابراهیمی فرماندار شهرستان بوشهر ،با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه استان بوشهر اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر طرح‌های بسیار خوبی به تصویب رسید که اجرای این طرح‌ها روند توسعه استان را شتاب خواهد بخشید.

وی با تاکید بر اینکه طرح‌هایی که در این سفر به تصویب رسید، با مطالعات قبلی به تصویب رسیدند افزود : اجرای این طرح‌ها باعث رضایت‌مندی و رفاه بیشتر مردم خواهد شد.

فرماندار شهرستان بوشهر یکی از مهمترین مصوبات این سفر را اجرای راه خروجی دوم بوشهر عنوان کرد و ادامه داد: این مسیر اهمیت بسیار زیادی در ارتباط مرکز استان با دیگر شهرستان‌ها دارد که طی دو سال اجرا خواهد شد.

ابراهیمی تصریح کرد: فرصت چندانی تا تعطیلات نوروز باقی نمانده است و لازم است که با برنامه ریزی مناسب زمینه برای میزبانی مطلوب بوشهر از مسافران نوروزی فراهم شود.

وی خواستار برنامه‌ریزی مدون برای حضور گردشگران به بوشهر و شهرهای دیگر شهرستان بوشهر شد و خاطرنشان کرد: باید توانمندی‌ها و قابلیت‌های شهرستان بوشهر را به خوبی معرفی کنیم.

انتهای پیام/ زا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.