در مصاحبه با سی‌ان‌ان

مک کین: مذاکرات هسته‌ای ایران عامل تنش در روابط آمریکا و اسرائیل است

پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی سی ان ان متن مصاحبه این شبکه با "جان مک کین" سناتور جمهوریخواه آمریکایی را منتشر کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ سناتور جمهوریخواه آمریکایی گفت: باراک اوباما در خصوص موضوع فلسطین و مذاکرات هسته ای با ایران ، انتظارات غیر واقع بینانه از اسرائیل دارد.

سناتور جمهوری خواه ایالت آریزونا در گفتگو با "دانا بش" مجری سی ان ان به پرسش هایی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا، روابط بین باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و اعتراضات به حضور هنری کیسینجر در جلسه ی کنگره آمریکا پاسخ داد.

جان مک کین گفت:به نظر من رئیس جمهور آمریکا در خصوص میزان همکاری اسرائیل با آمریکا در موضوعاتی مثل فلسطین و موضوع هسته ای ایران، انتظارات غیر واقع بینانه داشت. من تمام تقصیر را متوجه رئیس جمهور نمی دانم اما نکته ای که می خواهم بگویم این است که هیچ رئیس جمهور دیگری رابطه اش با اسرائیل تا این حد دشوار نشده بود.

جان مک کین در پاسخ گفت: با توجه به نوع روابطی که بین رئیس جمهور آمریکا ،  جان بونر رئیس جمهور نمایندگان و سناتور مک کانل رئیس اکثریت سنا بوده است چنین دعوتی جای تعجب ندارد. البته ما می خواهیم که همه با هم کار کنند.

جان مک کین افزود: بحران واقعی که در جریان است همان مذاکرات با ایران است . به اعتقاد بسیاری از ما این مذاکرات تا این لحظه هم بسیار ناقص و معیوب بوده است و از این رو رئیس مجلس نمایندگان احساس نگرانی  کرد و خواست که او(نتانیاهو) در مقابل مردم آمریکا حاضر شود و درباره مخاطرات یک توافقنامه بد با ایران در مورد تسلیحات هسته ای صحبت کند.




انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار