مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط اخیر باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران بهترین قاضی در مورد نتایج اخیر پرسپولیس هستند.

پیروانی: پرسپولیس را دیگران ساختند، آقایان نابود کردندافشین پیروانی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: درخشان تا وقتی که بیرون از باشگاه پرسپولیس بود مداوم مصاحبه می‌کرد که من این تیم را قهرمان خواهم کرد و بهترین بازی‌ها را از این بازیکنان می‌گیرم اما، آنطور که شاهد بودیم که چطور به تبم پرسپولیس آمد و نتیجه‌اش همچنین شد که می‌بینید.
پیروانی در ادامه عنوان کرد: درخشان چه نتیجه‌ای کسب کرده که بخواهد به آن افتخار کند هواداران هم هر روز بر تعداد مخالفتشان با این مربی اضافه می‌شود.
 
وی بیان کرد: از پرسپولیس چیزی نمانده است، پرسپولیس که دیگران ساختند، آقایان نابود کردند و نتیجه گیریهای اخیر نشان می‌دهد که آقایان چقدر فقر فنی دارند و کاری از درستشان بر نمی‌آید.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: آنها فقط  برای حرف زدن ساخته شده‌اند نه اینکه در زمین مسابقه به حرفهایشان عمل کنند. درخشان قرار بود پرسپولیس را رویایی کند اما، افسوس که می‌بینید پرسپولیس را به چه روزی انداخته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار