وزارت‌خارجه فلسطین اعلام کرد؛ در پاسخ به استمرار اسرائیل به شهرک‌ سازی در سرزمین‌های فلسطینی، پرونده این شهرک سازی‌ها را به دادگاه جنایات بین‌المللی ارسال خواهیم کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از "القدس العربی"؛ وزارت خارجه فلسطین اعلام کرد؛ در پاسخ به استمرار اسرائیل به شهرک سازی در سرزمین‌های فلسطینی، پرونده این شهرک سازی‌ها را به دادگاه جنایات بین‌المللی ارسال خواهیم کرد.

این وزارت خانه با صدور بیانیه‌ای این اقدام رژیم صهیونیستی را مخالفت آشکار با جامعه بین‌الملل و قوانین بین‌المللی ونیز بی‌احترامی به محکومیت‌های جهانی برشمرد و گفت اسرائیل با این اقدام خود تمام خط قرمزها و هشدارهایی که نشانگر وخامت اوضاع می‌باشد، را زیر پا گذاشته است.

وزارت خارجه فلسطین تاکید کرد: در سایه انتخابات حزب راستگرا در اسرائیل از این فضا جهت مصادره هرچه بیشتر سرزمین‌های فلسطینی و گسترش شهرک‌ سازی‌های خود سوء استفاده می‌کند و از این طریق بر تمسک رژیم صهیونیستی به وحشی‌گری و سرکشی از قوانین بین‌المللی تاکید می‌نماید.

این چیز است که ما را بر آن می دارد تا به سوی دادگاه جنایات بین‌المللی گام برداریم تا به پرونده شهرک سازی به عنوان یک مسئله اساسی توجه شود.

گفتنی است جمعه گذشته سازمان خصوصی شهرک سازی‌ها در فلسطین اشغالی طرح ساخت 450 واحد شهرک نشین در کرانه باختری و قدس شریف را به مناقصه عمومی گذاشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار