بیدخام خبر داد:

آغاز جشنواره خوش حسابی پرداخت غیر حضوری تلفن ثابت از طریق سامانه 2000

جشنواره خوش حسابی پرداخت غیرحضوری تلفن ثابت از طریق سامانه 2000 به مناسبت دهه مبارک فجر از تاریخ 12 بهمن ماه آغاز می شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمد رضا بیدخام معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران با اشاره به جشنواره خوش حسابی تلفن ثابت اظهار کرد: 113 جایزه ارزنده شامل 5 دستگاه خودرو، 36 دستگاه تبلت و 36 دستگاه گوشی تلفن همراه و 36 هدیه ازدواج در این جشنواره به مشترکین اهداء می شود.

وی افزود:قرعه کشی جشنواره خوش حسابی سامانه 2000 (پرداخت غیرحضوری قبوض تلفن ثابت، گاز، آب، عوارض شهرداری و ...) در تاریخ 27 اردیبهشت سال 94 مصادف با روز ارتباطات و مخابرات انجام می شود.

بیدخام در ادامه عنوان کرد: تمامی شهروندانی که قبوض تلفن ثابت، همراه اول، برق، گاز، آب، عوارض شهرداری و همچنین شارژ اعتباری همراه اول را در فاصله زمانی 12 بهمن لغایت 12 اردیبهشت 94 از طریق سامانه 2000 دریافت و یا پرداخت کنند در این قرعه کشی شرکت داده می شوند.

معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران با بیان اینکه مبنای امتیاز دهی به مشترکین برای شرکت در قرعه کشی منوط به امتیاز کارت بانک است گفت: امتیاز هر کارت به صورت مستقل محاسبه می شود و حداکثر امتیاز موثر در قرعه کشی 50 امتیاز می باشد.

وی افزود:چنانچه مشترکین کارکرد هزینه تلفن ثابت خود را در هر سیکل تا بیستم همان ماه پرداخت نمایند 4 امتیاز و چنانچه تا سی ام همان ماه پرداخت نمایند 2 امتیاز کسب  
می کنند همچنین با پرداخت سایر قبوض از طریق سامانه 1 امتیاز و خرید هر شارژ همراه اول نیز 1 امتیاز دیگر بدست می آورند. 

وی درپایان گفت: دارندگان کارتهای بالای 15 امتیاز در قرعه کشی کمک هزینه ازدواج، تلفن همراه، تبلت و خودرو شرکت داده می شوند و کارتهای 7 تا 15 امتیاز در قرعه کشی کمک هزینه ازدواج، تلفن همراه و تبلت و کارتهای زیر 7 امتیاز در قرعه کشی کمک هزینه ازدواج شرکت داده می شوند. 


انتهای پیام/
برچسب ها: جشنواره ، حساب ، تلفن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار