نخستین دوره مسابقات فیزیک کشور با هدف انزوای اهریمن دوپینگ و دوری هرچه بیشتر آن در تهران برگزار خواهد شد.

فیزیک کودک نو پای رشته بدنسازی است که با هدف انزوای اهریمن دوپینگ و دوری هرچه بیشتر آن از این ورزش متولد شد و هم اکنون نیز مقدمات برگزاری نخستین دوره آن در کشور فراهم شده و تا چند روز آینده شرکت کنندگان این رقابت را هم تجربه خواهند کرد .

امید جبلی سرپرست کمیته داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران و مسئول برگزاری اولین دوره مسابقات فیزیک کشور در گفت‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این باره بیان داشت : این رقابت ها در 5 دسته قدی 172 ، 175 ، 178 ، 181 ، 181+ و بر پایه قوانین فدراسیون جهانی بدنسازی برگزار خواهد شد و انگیزه این دوره از مسابقات را آشنایی نوجوانان و جوانان ، مربیان و داوران با این رشته ورزشی ارزیابی کرد .

شمارش معکوس مسابقات فیزیک کشور

وی ادامه داد : هم اینک کشور های اروپایی در میادین رقابت پرچم دار این رشته ورزشی هستند ولی بی گمان با ورود رسمی و سازمان یافته ورزشکاران ایرانی به این بخش و با نیم نگاهی به استعداد نهفته ای که در آنان وجود دارد از این پس نتایج به شکل دیگری رقم خواهد خورد .

امید جبلی اضهار کرد : از جمله نکات مهمی که در زمان ارزیابی فرد شرکت کننده در مسابقات فیزیک مورد توجه داوران قرار می گیرد می توان به رنگ پوست ، سلامت پوست ، آرایش مو و رفتار و شخصیت وی اشاره کرد که در نهایت ترتیب نفرات برتر را رقم خواهد زد .

وی افرزود : در رقابت پیش رو که روز 17 بهمن ماه جاری راس ساعت 9 بامداد در فرهنگ سرای بهمن واقع در میدان بهمن شهر تهران آغاز خواهد شد ما میزبان پاول فیل بورن رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی بدنسازی خواهیم بود تا از تجربیات ایشان در جهت افزایش سطح دانش داوران کشور در این زمینه استفاده کنیم .


شمارش معکوس مسابقات فیزیک کشور


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار